Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Video: Άννα Βίσση: «Κάνω τις τελευταίες συζητήσεις για το “The voice”. Υπάρχη μεγάλη πιθανότητα να είμαι στο σόου»!

Η Άννα Βίσση χθες άνοιξε αυλαία με τους «Δαίμονες»! Η τραγουδίστρια μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το» για το αν τελικά θα είναι στην κριτική επιτροπή του «The voice».

«Υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα. Μου αρέσει και με ενδιαφέρει αυτό το παιχνίδι γιατί έχει μια αμεσότητα και δικαιοσύνη απέναντι στους διαγωνιζόμενους. Η διαδικασία είναι δίκαιη γιατί περνάει κανείς επειδή έχει καλή φωνή και τίποτε άλλο. Όλα τα άλλα γίνονται. 

Δεν έχω καταλήξει γιατί είμαστε στις τελικές συζητήσεις. Μπορεί και να μην είμαι». Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον εγγονό της: «Είμαι πολύ χαρούμενη που έγινα γιαγιά. Αυτό το παιδί έφερε ανάσα ζωής».



Πηγή: http://tvnea.blogspot.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου