Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Με... περσινό παπούτσι – αντιγραφή βγαίνει η celebrity «καυτή»

Τι να σου κάνει το κορίτσι, όταν άλλοι του λένε τι να φορέσει; Έβαλε παπούτσι και περσινό και... αντιγραφή και νόμιζε πως ήτανε του στυλ η επιτομή!

Ο λόγος για την Λάουρα Νάργες, που πήγε στα εγκαίνια καταστήματος ρούχων με εκκεντρικό τακούνι, όμως, εμένα μου ‘κανε τα νεύρα μου «κουδούνι».



Βλέπεις, εκτός από showbitch, είμαι και fashionista, οπότε θα σου πω τα πάντα για πατούμενο που πήρε η ξανθιά από τον στυλίστα: της Patricia Filed είναι το τακούνι και κυκλοφόρησε ένα χρόνο πριν, έναντι περίπου 55 ευρώ.

Και επειδή κάτι παραπάνω ξέρω εγώ, το εν λόγω παπούτσι -όταν κυκλοφόρησε- προκάλεσε ποικίλα σχόλια: βλέπεις, θυμίζει πολύ τα «Gun Heels» της Chanel, που βγήκαν το 2009!



Source : http://www.star.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου