Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ράγισμα των γυαλιών του αεροπλάνου; Καθημερινό το φαινόμενο κατά τις Κ. Αερογραμμές...!

Την άποψη ότι το φαινόμενο ραγίσματος των γυαλιών ενός αεροπλάνου είναι καθημερινό φαινόμενο διατύπωσε ο Πρόεδρος του ΔΣ Τώνης Αντωνίου και αναρωτήθηκε μάλιστα γιατί οι Κυπριακές Αερογραμμές πρέπει να δικαιολογηθούν. Την ίδια ώρα απέρριψε δημοσιεύματα για κενά ασφάλειας και ελλιπείς διαδικασίες!

Το αεροσκάφος των ΚΑ, που εκτελούσε την πτήση Βιέννη-Λάρνακα στις 12 Οκτωβρίου και του οποίου ράγισε ο υαλοθώρακας, προσγειώθηκε με ασφάλεια, δεν διέτρεξαν κανένα κίνδυνο οι επιβάτες και τηρήθηκαν όλες οι ενδεδειγμένες διαδικασίες, δήλωσε το απόγευμα ο Πρόεδρος του ΔΣ Τώνης Αντωνίου, απορρίπτοντας δημοσιεύματα για κενά ασφαλείας και ελλιπείς διαδικασίες.

Μιλώντας στα γραφεία της εταιρείας και σχολιάζοντας δημοσίευμα του «Φ», ο κ. Αντωνίου μίλησε για ένα συνηθισμένο περιστατικό, το οποίο μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αεροσκάφος και διερωτήθηκε "γιατί πρέπει οι ΚΑ να δικαιολογούνται για πράγματα τα οποία συμβαίνουν καθημερινώς σε όλες τις αερογραμμές".

Ο Πρόεδρος των ΚΑ ανέφερε ότι υπάρχουν και οι αρμόδιες Αρχές και η Πολιτική Αεροπορία, αλλά και διεθνείς οργανισμοί που διέπονται από διεθνείς κανονισμούς και νόμους και σε τακτά χρονικά διαστήματα έρχονται και επιθεωρούν τον τομέα της ασφάλειας.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά και επίσημα ότι η ασφάλεια των πτήσεων είναι το πρώτιστο μέλημα των Κυπριακών Αερογραμμών, τουλάχιστον αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο από την πρώτη στιγμή έχει προσκαλέσει και πολλούς άλλους οργανισμούς αλλά έχει προβεί και σε διάφορα άλλα τεστ τα οποία δηλώνουν ότι η ασφάλειά μας είναι στα ύψιστα επίπεδα», τόνισε.

Ο κ. Αντωνίου είπε ότι μόλις πρόσφατα η εταιρεία κέρδισε το τρίτο παγκόσμιο βραβείο που είχε να κάνει και με θέματα ασφάλειας, πίσω από την Turkish Airlines και την KLM –France και πριν από την Emirates, λέγοντας ότι «δεν μπορούμε να βραβευόμαστε από παγκόσμιους οργανισμούς και από την άλλη μεριά εμείς οι ίδιοι να βγάζουμε τα μάτια μας».

Ο κ. Αντωνίου είπε χαρακτηριστικά ότι «το ψύλλον κάμνουμεν τον κάμηλον στην Κύπρο" και επέκρινε τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους οι οποίοι – όπως υποστήριξε - «μεγαλοποιούν ή τουλάχιστον δεν είναι πλήρως ενήμεροι για πολλά θέματα που αφορούν τις Κυπριακές Αερογραμμές».

«Κάνω έκκληση προς όλα τα Μέσα, εδώ στις Κυπριακές Αερογραμμές έχουμε να επιτελέσουμε ένα εθνικό έργο το οποίο παρεμποδίζεται, και δεν λέω εσκεμμένα, ίσως με λανθασμένες πληροφορίες, ίσως με υπέρμετρο ζήλο να δημιουργούμε τίτλους που ελκύουν τους αναγνώστες μας ή τους ακροατές μας, να αφήσουν (τα Μέσα) ήσυχες τις ΚΑ να επιτελέσουν το έργο τους σε αυτή την κρίσιμη περίοδο», ανέφερε ο κ. Αντωνίου.

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνίου το ράγισμα έγινε κατά τη διάρκεια της πτήσης και ακολουθήθηκαν όλα ανεξαίρετα τα επίπεδα ασφάλειας τα οποία υποχρεώνουν προληπτικά να γίνει προσγείωση στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

«Είχαμε περιπτώσεις που σπάσανε οι τροχοί και μείναμε εκεί, αυτό ανακοινώθηκε», σημείωσε, προσθέτοντας ότι «είχαμε περιπτώσεις που είχαμε άλλα παρόμοια περιστατικά, είναι επί καθημερινής βάσεως που συμβαίνουν στις αερογραμμές, όχι τις Κυπριακές, παρομοίου είδους περιστατικά, άρα είναι στην κανονική ροή των πραγμάτων».

Σε παρατήρηση ότι οι επιβάτες ενδεχομένως να θορυβήθηκαν γιατί από τις 37,000 πόδια το αεροσκάφος έπεσε στις 23,000 παραδέχθηκε ότι μπορεί να ήταν απότομη η κάθοδος, αλλά είπε ότι συμβαίνει και όταν οδηγάμε αυτοκίνητο να πατήσουμε απότομα τα φρένα όταν πεταχτεί κάποιος στη μέση και μπορεί να υπάρχει ταλαιπωρία από το απότομο φρενάρισμα.

Ο Άντης Γεωργίου, Αcting CEO και πιλότος των ΚΑ ανέφερε για το ίδιο θέμα ότι το αεροσκάφος κατέβηκε καθόλα ομαλά και ήταν αρκετός ο χρόνος που είχε μπροστά του για κάτι τέτοιο. «Μιλώντας με τον κυβερνήτη μας έκανε μια κανονική κάθοδο, προς Αθήνα, κανονικότατη», ανέφερε.

Ο κ. Αντωνίου είπε περαιτέρω ότι παρόμοιο περιστατικό στο στόλο των Κυπριακών Αερογραμμών είχαμε 2-3 φορές στο παρελθόν.

Το περιστατικό συνέβη στην πτήση CY303 Βιέννη-Λάρνακα το περασμένο Σάββατο με 98 επιβάτες και 6 μέλη πλήρωμα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση των ΚΑ, ενώ το αεροσκάφος πετούσε στα 37.000 πόδια πάνω από τη Λήμνο, παρουσίασε ένδειξη για ράγισμα σε ένα από τα στρώματα του γυαλιού.

Ο Κυβερνήτης της πτήσης προχώρησε με την προβλεπόμενη διαδικασία που απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή το αεροσκάφος να ελαττώσει το ύψος τους στις 23.000 πόδια, για καθαρά προληπτικούς λόγους.

Σε αυτό το ύψος, η κατανάλωση καυσίμων είναι πολύ περισσότερη, συνεπώς τα αποθέματα καυσίμων της συγκεκριμένης πτήσης εάν το αεροσκάφος συνέχιζε το ταξίδι μέχρι το προορισμό του, θα ήταν λιγότερα από τα προβλεπόμενα σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Ο Κυβερνήτης της πτήσης αποφάσισε να προσγειώσει το αεροσκάφος στην Αθήνα, όπου και διορθώθηκε το πρόβλημα του αεροσκάφους. Το γυαλί του αεροσκάφους αποτελείται από τρία στρώματα, με το εσωτερικό και εξωτερικό στρώμα να είναι σε θέση να αντέχουν διπλάσιες πιέσεις από ότι είναι συνήθως δεκτές.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι οι αιτίες του συμβάντος διερευνώνται από το Τμήμα Μηχανολογίας και Συντήρησης ενώ προστίθεται ότι σε κάποιες θέσεις (Post Holders) υπηρετούν Διευθυντές της Εταιρείας ως Αναπληρωτές και τα συγκεκριμένα άτομα έχουν την εμπειρία και τις γνώσεις που απαιτούνται για να ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους που προνοούνται από διεθνείς κανονισμούς και που είναι αποδεκτά από την Πολιτική Αεροπορία Κύπρου.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται τέλος ότι πραγματοποιούνται τακτικοί έλεγχοι από διεθνούς οργανισμούς σε θέματα ασφάλειας και επιχειρησιακής επάρκειας στις Κυπριακές Αερογραμμές. Συγκεκριμένα τον Απρίλιο ο Οργανισμός ασφάλειας IOSA, που ενεργεί εκ μέρους της IATA, πραγματοποίησε έλεγχο στις Κυπριακές Αερογραμμές χωρίς να επισημάνει κανένα απολύτως αρνητικό εύρημα. Επίσης αυτή τη βδομάδα η Κυπριακή Πολιτική Αεροπορία διενεργεί προγραμματισμένο έλεγχο (Indepth audit) στις Κυπριακές Αερογραμμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ http://troktikocyp.blogspot.com/2013/10/blog-post_7999.html

Source : http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου