Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ρούλα Κορομηλά: «Εγώ είμαι ανίκανη για μάνα.

Το κεφάλαιο «μητρότητα» άνοιξε η Ρούλα Κορομηλά, καλεσμένη στην πρεμιέρα της εκπομπής του Πέτρου Κωστόπουλου!

Πρόσφατα η παρουσιάστρια «έζησε» το μεγαλείο της γέννας όταν επέλεξε να είναι κατά την διάρκεια του τοκετού στο πλευρό της καλύτερης της φίλης! 

Με αφορμή λοιπόν αυτό είπε η Ρούλα: «Εγώ παιδιά είμαι ανίκανη για μάνα. Τελικά ο Θεός για κάποιο λόγο δεν μου έδωσε παιδιά Δεν έτυχε αλλά αυτό είναι κάτι άλλο», είπε ενώ συνέχισε μιλώντας για τις προσπάθειες που έχει κάνει αλλά και για το αν θα υιοθετούσε ένα παιδί. 

«Προσπάθησα πολύ να κάνω μωρό και με εξωσωματικές. Προσπάθησα πάρα πολύ. Από την άλλη μου έτυχε στη ζωή μου όσους άντρες παντρεύτηκα να έχουν παιδιά και να είναι αγόρια με τα οποία απέκτησα μια πολύ ζεστή φιλική σχέση. 

Ώρες ώρες κάθομαι και σκέφτομαι γιατί να δουλεύω τόσο πολύ, έχω παιδιά να τα δώσω; Από την άλλη έχω σκεφτεί να υιοθετήσω, και τι φοβάμαι; Φοβάμαι ότι δεν θα είμαι καλή, αν αρρωστήσει το μωρό δεν θα τρελαθώ γιατί θα ξέρω ότι δεν είναι δικό μου. Μεγαλώνει το παιδί που έχεις υιοθετήσει, θα αρχίσει να μου λέει 'θέλω να πάω να βρω την μαμά μου', εγώ θα τρελαθώ. Αυτό δεν είναι απλό».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου