Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Πάλι μας συγχύζει ο Ανδρέας Γεωργίου για την προσωπική του ζωή

"Μου αρέσουν οι περιπέτειες" δηλώνει!

Στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη ήταν καλεσμένος ο Κύπριος ηθοποιός και σκηνοθέτης Ανδρέας Γεωργίου. Ο ίδιος μίλησε μεταξύ άλλων και για την προσωπική του ζωή και παραδέχτηκε: «Στα προσωπικά μου έχω ζήσει πολύ έντονες καταστάσεις. Γενικά είμαι των άκρων. Μου αρέσουν οι περιπέτειες! Άμα είναι όλα φυσιολογικά, συμβατικά, όλα καλά, βαριέμαι! Θέλω λίγο να αισθάνομαι ανασφάλεια».

 Αλήθεια η Ελευθερία Ελευθερίου το γνωρίζει αυτό; Τελικά τι συμβαίνει ανάμεσα στο ζευγάρι; Ο ίδιος πάντως αρνήθηκε να απαντήσεις ευθέως στις ερωτήσεις του παρουσιάστη για την Ελευθερία αφήνωντας να αιωρείται πέπλο μυστηρίου για το τι συμβαίνει μεταξύ του ηθοποιού και της τραγουδίστριας.

Πηγή: http://www.ilovestyle.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ LIFESTYLE ΕΔΩ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου