Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ τραγουδίστρια λέει: «Παίρνω 26 χάπια τη μέρα. Έχω ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή»

Μερικά πράγματα που δεν ξέραμε για εκείνη αποκάλυψε η Katy Perry στο «Us Magazine».



H 28χρονη τραγουδίστρια, «μαρτύρησε» κάποια πολύ προσωπικά της πράγματα, τα οποία δεν φαντάζεστε.
Θέλετε να μάθετε όσα δεν γνωρίζατε για εκείνη; Προσοχή στο διάβασμα μην «καραφλιάσετε»!

Η Katy Perry που λέτε, παίρνει 26 χάπια τη μέρα, έχει βγάλει εισιτήριο για ταξίδι στο διάστημα, πιστεύει στους εξωγήινους, βουρτσίζει τα δόντια της έξι φορές την ημέρα, ταξιδεύει συνεχώς με το αρκουδάκι της, δεν έχει κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση, και υποφέρει από… ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.


Όσο για τα χάπια που παίρνει; Τα περισσότερα όπως είπε, είναι συμπληρώματα διατροφής καιβιταμίνες.

ΦΟΥΛ στις αποκαλύψεις η Katy Perry, που σε άλλη της συνέντευξη στο περιοδικό «W», ομολόγησε πωςμε τον τωρινό της σύντροφο John Mayer, ήταν ερωτευμένη, πριν καν γίνουν ζευγάρι!


«Ήμουν κολλημένη μαζί του για πολύ καιρό. Είμαι ευτυχισμένη που κατάφερα να βγαίνω με τον έρωτα μου, και νιώθω τυχερή που ταιριάζουμε τόσο πολύ μεταξύ μας».


Το ζευγάρι είναι μαζί τον τελευταίο ένα περίπου χρόνο, με ένα μικρό διάλειμμα, και τα δημοσιεύματα τους θέλουν να το πηγαίνουν για γάμο.

Όσο για το διαζύγιο της από τον προηγούμενο σύζυγο της Russel Brand;

Λέει πως «όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Ήταν ένα ωραίο ταξίδι, και είχε πολύ πλάκα. Αλλά μ΄αρέσει το πώς είμαι τώρα!»

Source : http://www.star.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ LIFESTYLE ΕΔΩ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου