Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ - ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ Η ΟΧΙ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ - ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ

Πανέμορφη και λαμπερή η Ζέτα Μακρυπούλια έκανε ποδαρικό στην πρεμιέρα του φίλου της, Νίκου Μουτσινά, στο "Νικ ο κλοκ"! Ωστόσο ήταν...παγωμένη! Και λέγοντας παγωμένη δεν εννοούμε ότι δεν μίλαγε -αν και δεν αποκάλυψε κάτι φοβερό- αλλά ότι κρύωνε υπερβολικά!

Θα παντρευτείς με τον Μιχάλη; Πως είναι τρία χρόνια μετά; "Είναι πολύ ωραία...Είναι καλύτερο από ότι το είχα φανταστεί..."! Δεν κρατάει μια σχέση ζωντανή, το να κάνεις εκπλήξεις. Η ουσία στηρίζεται στην επικοινωνία πάνω απόλα. Στο να περνάει καλά το ζευγάρι, να γελάει. Κι εμείς περνάμε πολύ καλά..."! "Έχω κάνει ...χαλαρές σχέσεις. Δεν νιώθεις πολλά..."  
 
Θέλω μια θέση για το 'Dancing with the Stars", θέλω να το κλείσουμε εδώ... "Δεν μου αρέσει να ρίχνω λάδι στη φωτιά και όταν πάει σε άλλα χέρια κάτι, καλό είναι να μένει εκεί. Όταν κάποιος παίρνει θέση, καλό είναι να παίρνει θέση όταν θέλει και όταν είναι έτοιμος. Μπορεί όταν πάω σε μια πρεμιέρα να μην θέλω να απαντήσω για όλα τα θέματα που θέλει κανείς... 
 
Πηγα να δω τη φίλη μου την Ελισάβετ και μετά το θεωρώ πολύ άδικο να βγω έξω και να με ρωτάνε για το "DWTS". Τώρα εδώ π.χ. είναι οι συνθήκες καλύτερες. Εδώ να πω...
Γιατί δεν είσαι στο "Dancing" λοιπόν; "Θα σε κρατήσω σε αγωνία...πριν απαντήσω θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Επειδή το αυτί μου πήρε κάποια πράγματα που ακούγονται για τα οικονομικά, η αλήθεια είναι ότι λειτουργώ περισσότερο με το συναίσθημα, παρά με το χρήμα. Το έχω αποδειξει αυτό πολλές φορές, πολύ περισσότερο αυτήν την περίοδο. Λειτουργώ μόνο με βάση το χρήμα, μόνο όταν έχει χαθεί το συναίσθημα, από την άλλη πλευρά... Ο λόγος ήταν το θέατρο. 

Μια μεγάλη αγάπη. Έπρεπε να διαλέξω. Το αγάπησα και μου έδωσε πολλά. Είδα ότι υπήρξε μια ανασφάλεια για το χρόνο και αν θα προλάβουμε. Επειδή αυτό που θα κάνω φέτος στο Παλλάς είναι έρωτας. Και όταν είμαι ερωτευμένη, θέλω να είμαι εκεί... Είναι πολύ στενάχωρο. 

Ξεκίνησα από την αρχή, είναι μια εκπομπή που τη χτίσαμε μαζί. Ακόμα και τον κόσμο που έπρεπε να χαιρετίσω ήταν δύσκολο... Έκλεισε όμως ένας κύκλος... Δεν το είδα, γιατί είχα πρόβα. Θα το δω όμως. Θέλω να το δω. Μόλις ανέβει η παράσταση θα δω το τέλος"! 

 Για τη σύγκριση με τη Δούκισα Νομικού...; "Η Δούκισα είναι ένα νέο κορίτσι πολύ όμορφο, έχει εμπειρία και πιστεύω θα τα καταφέρει. Έχει πίσω της μια πολύ δυνατή ομάδα που θα τη βοηθήσει.

Πηγή: http://showtime-cy.blogspot.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ LIFESTYLE ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΔΩ 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου