Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αποκαλύπτει πως θέλει τον άντρα!

Καλεσμένη στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, «Excellent», ήταν η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και μίλησε για όλα αυτά που αναζητά από έναν άντρα.

«Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει ένας άντρας πλέον – γιατί είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι ήταν παλιότερα – νομίζω ότι έχω ανάγκη πάρα πολύ μεγάλη από ασφάλεια.

Την ασφάλεια αυτή μπορώ να την παρέχω στον εαυτό μου, γιατί πλέον έχω μεγαλώσει και έχω τη ζωή μου στα χέρια μου, αλλά έχω ανάγκη να γείρω κάπου και να νιώσω ασφαλής.

Το θέλω αυτό!» είπε η ηθοποιός.

Μάλιστα, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου πρόσθεσε:

«Αυτό που κάποτε το ένιωθα με τον μπαμπά μου, πλέον θέλω να το νιώσω και με έναν ακόμα άνθρωπο.

Επίσης, ο άνθρωπος που θέλω να έχω δίπλα μου θέλω να είναι πιο μπροστά από μένα, να έχει να με πάει κάπου.

Να μην πρέπει εγώ να τον τραβάω, έχω ανάγκη να νιώσω γυναίκα. Θέλω να νιώσω ασφάλεια, να έχει χιούμορ, να είναι ο καλύτερος μου φίλος, να μας αρέσουν τα ίδια πράγματα - είναι πολύ σημαντικό να διασκεδάζουμε με τον ίδιο τρόπο.

Και θέλω διαφάνεια, θέλω ειλικρίνεια.

Δεν θέλω μπερδέματα και παιχνίδια καθόλου!».


Source: http://www.pamepreveza.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου