Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΗΟΤ ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ & ΤΟ... FEEL FANTASTIC

Η Έλενα έχει γίνει η expert της βαλίτσας. Διάβασε τα tips που μας δίνει! - Όσα λέει για την καλή της ψυχολογία και την απέραντη αισιοδοξία που την διακατέχει!

Η Έλενα Παπαβασιλείου βρίσκεται σε μια πολύ καλή φάση της ζωής της και η ψυχολογία της βρίσκεται στα ύψη! Στο TLIFE μιλά για το show που παρουσιάζει στο Mega της Κύπρου, τα ταξίδια της, την μόδα στη ζωή της, την απέραντη αισιοδοξία που τη διακατέχει αλλά και πώς θα της φαινόταν η ιδέα να γίνει μόνιμος κάτοικος εξωτερικού!

 Μαζί μας μοιράζεται και χρηστικά tips που διευκολύνουν τα ταξίδια της και μπορούν να διευκολύνουν κι εσένα! "Στην Κύπρο λειτουργούν όλοι πολύ οικογενειακά και στα κανάλια δουλεύουν πολλές ώρες.

 Τα καλλιστεία είναι ένας αγαπημένος τoυς θεσμός και τον έχουν σταθερά κοντά τους εδώ και χρόνια. Εμένα μου άρεσε πολύ η ιδέα ενός βραδινού show γιατί είχα ασχοληθεί κυρίως με την πρωινή ζώνη. Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Ήταν πολύ αυθόρμητη η απόφαση... 

Βέβαια δεν είχα σκεφτεί πόσες φορές θα μπάινω στο αεροπλάνο (γέλια). Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός ταξιδιών που κάνω ανά εβδομάδα, αλλά το σίγουρο είναι ότι είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι! Το λιγότερο που πηγαίνω είναι μια φορά την εβδομάδα και δεν υπάρχουν βραδινές πτήσεις οπότε μένω κιόλας! 

Έχω μάθει να φτιάχνω τη βαλίτσα μου πιο σωστά, ξέρω διάφορα tips να σου πω! (διάβασε παρακάτω τα tips που μας δίνει η Έλενα για ένα ευκολότερο ταξίδι!) Γενικά τα ταξίδια μ' αρέσουν πολύ αλλά βαριέμαι την προετοιμασία! Παλιά μου έπαιρνε αρκετή ώρα να φτιάξω την βαλίτσα όμως τώρα την ξεπετάω στο μισάωρο!"

Πηγή: http://showtime-cy.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου