Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός εξομολογείται…«Δεν έχω πρόβλημα με τη σεξουαλικότητά μου»

Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός εξομολογείται…«Δεν έχω πρόβλημα με τη σεξουαλικότητά μου»

Ο Άνθιμος Ανανιάδης που έχει εδώ και χρόνια φανατικές θαυμάστριες, κάνει την ανατροπή…

«Δεν έχω πρόβλημα με τη σεξουαλικότητά μου. Είμαι στρέιτ αλλά ήθελα να εξερευνήσω και μία άλλη προσωπικότητα. 

Συναισθηματικά ήταν ο πιο δύσκολος ρόλος που έχω κάνει», εξομολογείται στο περιοδικό ΟΚ αναφερόμενος στη συμμετοχή του στο gay δράμα Foreign Relations. Ο ηθοποιός υποδύεται έναν άντρα που χωρίζει από τη σύζυγό του για χάρη ενός συγγραφέα.

Ο Άνθιμος ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες γυρίσματα στο Λος Άντζελες για την τηλεοπτική σειρά Μagic City που προβάλλεται στην Αμερική. Ο ηθοποιός μεταμορφώνεται σε Κουβανό κακοποιό. «Πέρασα από οντισιόν και τα πήγα πολύ καλά. Ο ήρωας που υποδύομαι παίρνει εκδίκηση για το θάνατο του αδελφού του», λέει ο ίδιος.

Την ίδια ώρα, ο 27χρονος θα πρωταγωνιστήσει και σε καινούρια παραγωγή του Ζορό: «Με ενδιαφέρει μόνο να είναι μια καλή δουλειά, να έχει ενδιαφέρον. Κανείς ποτέ δεν ξεκίνησε να κάνει μια κακή ταινία».


Πηγή: http://inandout.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου