Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. - Χρεώνει τον Φέργκιουσον ο Ρούνεϊ

O Γουέιν Ρούνεϊ αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους οι σχέσεις του με τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον ήταν τεταμένες κατά την περσινή περίοδο. Η αλλαγή θέσης και η μετατόπισή του στη μεσαία γραμμή, ήταν ο λόγος που ο 28χρονος επιθετικός οδηγήθηκε σε ρήξη με τον Σκωτσέζο τεχνικό.

Ο Αγγλος επιθετικός, ο οποίος αυτή την περίοδο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για την ανανέωση του συμβολαίου του, αποκάλυψε ότι δεν του άρεσε η χρησιμοποίησή του στη μεσαία γραμμή αφού αυτή δεν ήταν η φυσική του θέση και αυτή που θα μπορούσε να προσφέρει όσα μπορούσε.

«Δεν ένιωθα καλά αλλά έπρεπε να ακούσω τις εντολές του προπονητή μου.Όλοι στο σύλλογο ήξεραν ποια είναι η θέση μου. Εγώ είμαι επιθετικός. Σε κάποια ματς άρχισα να παίζω στο κέντρο αλλά όταν συνεχίστηκε αυτή η κατάσταση ένιωσα ότι έπρεπε να κοιτάξω και λίγο την καριέρα μου. Έβλεπα ότι εκεί δεν μπορούσα να αποδώσω. Σε κάποια ματς μάλιστα ήμουν απογοητευμένος και δεν μπορούσα να βοηθήσω. Ίσως όταν θα περάσουν λίγο τα χρόνια και τα πόδια δεν θα είναι το ίδιο δυνατά να παίξω λίγο πιο πίσω αλλά όχι τώρα» επεσήμανε ο Ρούνεϊ.

Ο άσος της Γιουνάιτεντ μίλησε και για το «καυτό» καλοκαίρι που πέρασε όταν βρισκόταν σύμφωνα με τον αγγλικό Τύπο ένα βήμα από την έξοδο του Κάρινγκτον. «Δεν πρόκειται να πω σε κανέναν αυτά που συζητώ με την ομάδα. Όλοι περίμεναν να ακούσουν ένα φεύγω ή ένα μένω αλλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Αυτά τα συζητούσα μόνο με τους ανθρώπους της ομάδας. Πέρασε ένα ευτυχισμένο καλοκαίρι όσο και αν σας φαίνεται παράξενο. Η γυναίκα μου έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί μας, δεν είχα σοβαρούς τραυματισμούς και νιώθω πολύ δυνατός. Το τι θα γίνει από εδώ και πέρα θα το δούμε. Εγώ θέλω μόνο να παίζω καλό ποδόσφαιρο. Όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πορεία» τόνισε ο Ρούνεϊ και αποκάλυψε ότι οι προπονήσεις με τον Μόγιες είναι πλέον καλύτερες «Επιλέγει διαφορετικό τρόπο προπόνησης. Όλα είναι πιο έντονα, ειδικά στα θέματα φυσικής κατάστασης και δύναμης. Νιώθω στο καλύτερο επίπεδο της καριέρας μου»

Source : http://www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου