Η διάσημη καλλιτέχνης, Ανα Αλβάρεζ Ερεκάλντ, (Ana Alvarez Errecalde) αποφάσισε να δημιουργήσει ένα project για την πραγματικότητα της γέννας, με τίτλο «Η γέννηση της κόρης μου».
Ετσι, χρησιμοποίησε ως μοντέλο τον εαυτό της κατά τη διάρκεια του τοκετού της.
Η Ερεκάλντ, με αυτό το συγκλονιστικό πρότζεκτ, ήθελε να αποτυπώσει την πραγματικότητα μιας γέννας ως έχει και όχι όπως την παρουσιάζουν οι ταινίες, τα διαφημιστικά σποτ αλλά και οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες, κάνοντας έτσι τον κόσμο να φαντάζεται κάτι το οποίο τελικά καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα.
Οι φωτογραφίες, οι οποίες δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία, τη δείχνουν αρχικά την ώρα που γεννάει το παιδί της, ενώ στη συνέχεια την απεικονίζουν στα πρώτα λεπτά μετά τη γέννα, όσο είναι ακόμα «συνδεδεμένη» με το μωρό της μέσω του ομφάλιου λώρου.
Όπως λέει η ίδια, μέσα από αυτό το πρότζεκτ, ήθελε να δείξει τη δική της άποψη για το πώς αντιλαμβάνεται τη γέννηση ενός παιδιού εν προκειμένω, του παιδιού της.«Μεταμορφώνομαι, ανοίγω, αιμορραγώ, ουρλιάζω και χαμογελώ» .
Στέκεται όρθια με τον πλακούντα ακόμα μέσα της και τραβά τις φωτογραφίες.
«Με το να γεννάω, βγάζω από πάνω μου αυτό το πολιτιστικό πέπλο. Η μητρότητά μου δεν είναι παρθενική, δεν είναι ασηπτική συσκευασία. Είμαι το αρχέτυπο της πρωταρχικής γυναίκας, το θηρίο γυναίκα που δεν του απαγορεύεται τίποτα. Δε δείχνω μια μητρότητα μέσα από τα μάτια της Εύας, που η Θεία Τιμωρία λέει «θα γεννήσεις και το σώμα σου θα πονάει» αλλά μέσα από τα μάτια της Λούση, του πρώτου ανθρωποειδές που έχει βρεθεί εώς σήμερα.
Οι φωτογραφίες της Άνα μαζί με άλλα έργα της, βρίσκονται στην έκθεση Extravagant bodies - Extravagant age, στο Ζάγκρεμπ!
Ετσι, χρησιμοποίησε ως μοντέλο τον εαυτό της κατά τη διάρκεια του τοκετού της.
Η Ερεκάλντ, με αυτό το συγκλονιστικό πρότζεκτ, ήθελε να αποτυπώσει την πραγματικότητα μιας γέννας ως έχει και όχι όπως την παρουσιάζουν οι ταινίες, τα διαφημιστικά σποτ αλλά και οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες, κάνοντας έτσι τον κόσμο να φαντάζεται κάτι το οποίο τελικά καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα.
Οι φωτογραφίες, οι οποίες δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία, τη δείχνουν αρχικά την ώρα που γεννάει το παιδί της, ενώ στη συνέχεια την απεικονίζουν στα πρώτα λεπτά μετά τη γέννα, όσο είναι ακόμα «συνδεδεμένη» με το μωρό της μέσω του ομφάλιου λώρου.
Όπως λέει η ίδια, μέσα από αυτό το πρότζεκτ, ήθελε να δείξει τη δική της άποψη για το πώς αντιλαμβάνεται τη γέννηση ενός παιδιού εν προκειμένω, του παιδιού της.«Μεταμορφώνομαι, ανοίγω, αιμορραγώ, ουρλιάζω και χαμογελώ» .
Στέκεται όρθια με τον πλακούντα ακόμα μέσα της και τραβά τις φωτογραφίες.
«Με το να γεννάω, βγάζω από πάνω μου αυτό το πολιτιστικό πέπλο. Η μητρότητά μου δεν είναι παρθενική, δεν είναι ασηπτική συσκευασία. Είμαι το αρχέτυπο της πρωταρχικής γυναίκας, το θηρίο γυναίκα που δεν του απαγορεύεται τίποτα. Δε δείχνω μια μητρότητα μέσα από τα μάτια της Εύας, που η Θεία Τιμωρία λέει «θα γεννήσεις και το σώμα σου θα πονάει» αλλά μέσα από τα μάτια της Λούση, του πρώτου ανθρωποειδές που έχει βρεθεί εώς σήμερα.
Οι φωτογραφίες της Άνα μαζί με άλλα έργα της, βρίσκονται στην έκθεση Extravagant bodies - Extravagant age, στο Ζάγκρεμπ!
Πηγή: http://www.tothemaonline.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου