Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

ΣΕΡΤΖΙΟ: «Δεν είμαι περήφανος, αλλά…»

Δεν είναι περήφανος για την αντίδραση του, δήλωσε ο Πάολο Σέρτζιο, σχετικά με την χειρονομία του (ύψωσε το… δάχτυλο) μετά την αποβολή στη ρεβάνς με τη Μάριμπορ.

Ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ, στο πλαίσιο της διάσκεψης Τύπου για το Σούπερ Καπ, ρωτήθηκε για την αποβολή και αντίδραση του.
Τι δήλωσε:

«Είμαστε απογοητευμένοι για τον αποκλεισμό, μετά από δύο πολύ καλά παιχνίδια. Είναι άδικος ο αποκλεισμός μας. Παίξαμε καλά τόσο εντός όσο κι εκτός έδρας. Όσον αφορά την αντίδρασή μου, δεν είμαι περήφανος. Ήταν μία αντίδραση μετά την αποβολή μου, γιατί ένιωθα εκείνη τη στιγμή δεν ετύγχανε σεβασμού το ΑΠΟΕΛ και το κυπριακό ποδόσφαιρο. Ήταν μία αντίδραση που έδειχνε την απογοήτευση που ένιωθα.

Επαναλαμβάνω, δεν είμαι περήφανος. Είμαι κι εγώ άνθρωπος και δεν είμαι τέλειος. Δεν με ενδιαφέρει, όμως, καθόλου η δική μου εικόνα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μπαίνω μπροστά και να προστατεύω τους παίκτες μου, την ομάδα, τη διοίκηση και τους ΑΠΟΕΛίστες».

Πηγή: http://www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου