Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

7 + 1 λόγοι που αγαπάμε Λουκά Φανιέρο

Δεν θα μπορούσε να ζητήσει καλύτερη ονομαστική εορτή ο Λουκάς Φανιέρος. Με την πάροδο 5 αγωνιστικών, ο πρόεδρος του Ερμή, βλέπει την αγαπημένη του ομάδα να βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας και να «μαγεύει» στο γήπεδο.

Φυσικά, ο Αραδιππιώτης επιχειρηματίας, όπως η ομάδα του, είναι αρκετά ανεβασμένος το τελευταίο διάστημα, αφού έχει καταφέρει να συσπειρώσει και τον δήμο του, με όλο και περισσότερο κόσμο να πηγαίνει στο γήπεδο και να στηρίζει τους «φτεροπόδαρους».

Είναι η αλήθεια πως απ’ την πρώτη στιγμή που μπήκε στο (ποδοσφαιρικό) προσκήνιο του τόπου μας, δεν έχει… φύγει ποτέ. Ο αυθορμητισμός του, η ειλικρίνεια του, το συνήθειο του να λέει τα πράγματα με το όνομα τους και φυσικά η αγάπη του για το ποδόσφαιρο, τον έχουν αναγάγει στις πιο ξεχωριστές προσωπικότητες του ποδοσφαιρικού -και όχι μόνο- τοπίου στην χώρα μας.

Επί ευκαιρίας και της ονομαστικής του εορτής, το 24sports καταγράφει 7+1 λόγους που… λατρεύουμε Λουκά Φανιέρο:

Για την σιγουριά για την ομάδα του: «Είναι 70-30 οι πιθανότητες μας. Μακάρι να συνεχίζει να παίζει έτσι το ΑΠΟΕΛ που είδαμε και θα περάσουμε καλά», απάντηση για το πώς βλέπει το παιχνίδι με τους «γαλαζοκίτρινους» (σ.σ. φετινή σεζόν).

Για το ότι είναι cool τύπος: «Εγώ είμαι ήδη στην παραλία», τέλος της σεζόν 2010-11 και ο Ερμής πάλευε για την παραμονή του στην κατηγορία. Χρειαζόταν νίκη για να σωθεί και αυτή ήταν η απάντηση του προέδρου, όταν ρωτήθηκε αν αγχώνεται.

Για το ότι γνωρίζει τα όρια του: «Αν ο Απόλλωνας ήταν στην πόλη μου, σίγουρα θα ήμουν πρόεδρος. Μου αρέσει ο κόσμος του Απόλλωνα που ακολουθεί πιστά την ομάδα. Εάν ήταν στα δικά μου λημέρια, πολύ ευχαρίστως. Δυστυχώς είναι εκτός των ορίων μου». Σχετικά με κάποιες φήμες που τον έφερναν να ενδιαφερόταν να αναλάβει τις τύχες του Απόλλωνα.

Για την αφοπλιστική ειλικρίνεια του: «Στην αρχή είχα τις αμφιβολίες γιατί ήταν λίγο νευρικός. Ήταν λίγο επιθετικός. Με μια δύο συναντήσεις τον βρήκα θετικό. Τώρα είναι πιο έμπειρος, πιο ψύχραιμος και δεν έχει να ζηλέψει από οποιοδήποτε ξένο προπονητή». Σχόλιο για το νυν προπονητή της ομάδας του, Νίκο Παναγιώτου.

Για τους γλαφυρούς χαρακτηρισμούς του: «Περάσαμε καλά, όμορφα, βοήθησαν, αλλά ως εδώ. Δεν έφυγαν μόνοι τους, εγώ τους είπα να παραιτηθούν. Δεν αντέχουν την πίεση οι άνθρωποι. Δεν μπορούσα να πηγαίνω στις συνεδρίες και να κάνουν τους κωφάλαλους». Σχόλιο για την παραίτηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ομάδας, στο τέλος της σεζόν 2010-11.

Για ότι πάνω απ' όλα η ομάδα: «Ο γιος μου είναι με την Ομόνοια αλλά εγώ θέλω να κερδίσει ο Ερμής». Πριν από παιχνίδι Ερμής – Ομόνοια, τη σεζόν 2010-11.

Για το ότι είναι ρεαλιστής: «Είμαστε μικροί για τόσο μεγάλους παίκτες». Σχόλιο σχετικά με φήμες για ενδιαφέρον του Ερμή για Μιχάλη Κωνσταντίνου και Γιάννη Οκκά.

Για το ότι δεν μασάει: «Όποιος ενοχλήσει πρόστυχα, θα τον ενοχλήσω πρόστυχα, όποιος ενοχλήσει όμορφα, θα τον ενοχλήσω όμορφα. Πάνω μου δεν θα μείνει πάντως. Είτε καλό είτε κακό, θα του το γυρίσω. Είτε καλό είτε κακό μού κάνεις, θα το βρεις, και να το γράψεις όπως σου το λέω». Συνέντευξη του 2010, σε ερώτημα αν ενοχληθεί η ομάδα του, πως θα αντιδράσει.

Source : http://www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου