Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Ελένη Φουρέιρα: ''Έχω κυτταρίτιδα αλλά δεν με νοιάζει''




Είναι στο full ερωτευμένη και αυτό φαίνεται σε κάθε της κίνηση.

Ο λόγος για την Ελένη Φουρέιρα η οποία μίλησε πρόσφατα για το παρελθόν της, την καριέρα της, την προσωπική της ζωή αλλά και το σώμα της.

Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, πώς αισθάνεται για το σώμα της η τραγουδίστρια είπε: «Κανείς δεν είναι τέλειος. Έχω τις ατέλειές στο σώμα μου, την κυτταρίτιδά μου αλλά δεν με νοιάζει. Δεν θέλω να διορθώσω κάτι».

Όσο για τον έρωτα που ζει το τελευταίο διάστημα στο πλευρό του αγαπημένου της Δημήτρη Πελέκη, η Ελένη Φουρέιρα δηλώνει: «είμαι ευτυχισμένη και πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή. Δεν θέλω να δίνω μεγάλες διαστάσεις. Δεν κρύβομαι με τον σύντροφό μου. Κυκλοφορούμε μαζί! Δεν με ενοχλεί να με φωτογραφίζουν».

Source: http://www.must.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου