Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Παντρεύτηκε ενώ ήταν σε κώμα και μετά την άφησαν να πεθάνει!

Δύο χρόνια πριν η 28χρονη He Jingjing από την Κίνα είχε τον κόσμο στα πόδια της. Βρήκε μια πολύ καλή δουλειά και ...
τον έρωτα της ζωής της με τον οποίο ετοιμαζόταν για γάμο.

Όμως αρρώστησε και έπεσε σε κώμα. Για δύο χρόνια η οικογένεια της είχε την ελπίδα ότι με την αγάπη τους και τις προσευχές τους θα συνερχόταν.

Κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ…
Την ημέρα των γενεθλίων της οι δικοί της άνθρωποι έκοψαν τούρτα και στην συνέχεια ακολούθησε η τελετή του γάμου της.



Μετά οι συγγενείς της αποφάσισαν να την αποσυνδέσουν από τα μηχανήματα και να δωρίσουν τα όργανα της.

«Είμαι χαρούμενος που θα προσφέρει ζωή σε άλλους ανθρώπους, όμως εμένα θα μου λείπει πάντα. Θα την έχω μέσα στην καρδιά μου», λέει ο σύζυγός της, ο οποίος δεν κατάφερε να την έχει δίπλα του ως γυναίκα του ούτε μια μέρα.

Πηγή: http://www.tsekouratoi.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου