Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Γνωρίστε τον μοναδικό Κύπριο επαγγελματία στο muscle modeling – Σφάζονται οι Αμερικάνες για τους μυς του

Σε ολόκληρο τον κόσμο υπάρχουν μόνο 103 professional muscle model και ένας από αυτούς είναι ο συμπατριώτης μας, Chris Παπασάββας, ο οποίος έχει λάβει μέρος μέχρι στιγμής σε 5 διαγωνισμούς, κατεβαίνοντας ως Chris Papas και κερδίζοντας την πρωτιά…

Ο Chris Papas είναι βέβαιος… «Οι γυναίκες στην Αμερική τρελαίνονται για άντρες που ασχολούνται με το muscle modeling». Το ξέρει από πρώτο χέρι ο νικητής του 2013 WBFF BOSTON FITNESS CHAMPIONSHIP, ο οποίος με πείσμα δηλώνει ότι θα επιστρέψει στην Κύπρο μόνο όταν κατακτήσει την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.



Ο Chris μένει στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, είναι Muscle Model Transformation coach, Personal trainer, διατροφολόγος και έχει ως moto ζωής ένα απόφθεγμα του Vince Lombardi «Η εξάσκηση δεν σε κάνει τέλειο, η τέλεια εξάσκηση σε οδηγεί στην τελειότητα».



Είσαι Κύπριος της Αμερικής…

Είμαι original Κύπριος και είμαι στην Αμερική 8 χρόνια. Τελειώνοντας τα ΟΥΚ στο στρατό αποφάσισα να έρθω στην Αμερική για να σπουδάσω πληροφορική.
Στην πορεία των σπουδών μου επέλεξα κάποια μαθήματα γυμναστικής, και σήμερα το fitness είναι η ζωή μου.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που επισκέφθηκες το νησί μας;

Έχω 4 χρόνια να επισκεφθώ την Κύπρο μας.

Είσαι personal trainer και fitness muscle model. Τι είναι ακριβώς το muscle modeling;

Το muscle modeling είναι κάτι μεταξύ fitness και body building. Είναι για αθλητές που δεν θέλουν να είναι ογκώδεις σαν τους body builders, αλλά έχουν πιο πολλούς μυς από αυτούς που ασχολούνται με το fitness modeling.

Πως και πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με το muscle modeling;

Πάντα μου άρεσε η γυμναστική. Είμαι από φυσικού μου μεγαλόσωμος και δεν μπορούσα να διαγωνιστώ σαν fitness model. Πριν από 3 χρόνια όταν εμφανίστηκε αυτή η νέα κατηγορία, το muscle modeling, κατάλαβα ότι ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για μένα.

Σε πόσους διαγωνισμούς έχεις λάβει μέρος μέχρι τώρα;

Έχω λάβει μέρος σε 5 διαγωνισμούς, τους οποίους έχω κερδίσει με αποτέλεσμα να πάρω διάκριση και να γίνω professional. Σε ολόκληρο τον κόσμο υπάρχουν μόνο 103 professional muscle model.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη σου διάκριση;

Η μεγαλύτερη μου διάκριση φυσικά ήταν ο τελευταίος διαγωνισμός που έλαβε χώρα το 2013 WBFF BOSTON FITNESS CHAMPIONSHIP. Πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουνίου, όπου πήρα την πρώτη θέση, μαζί και την professional κάρτα μου ως muscle model.

Ποια είναι τα προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος για να κατέβει σε έναν τέτοιο διαγωνισμό;

Καταρχήν πρέπει να ασχολείσαι με τη γυμναστική και να είσαι γνώστης του αντικειμένου… Πρέπει ακόμα να είσαι λίγο πιο μυώδης από αυτούς που ασχολούνται με το fitness modeling, αλλά όχι τόσο ογκώδεις όπως οι bodybuilders. Πρέπει επίσης να έχεις όσο λιγότερο λίπος μπορείς, ούτως ώστε να μπορείς να δείξεις τα πλεονεκτήματα του σώματός σου. Ακόμα θα πρέπει να ξέρεις να παίρνεις πόζες ως muscle model, κάτι που δεν είναι το ίδιο με έναν bodybuilder.



Τι θυσίες έχεις κάνει για να μπορείς να λάβεις μέρος σε αυτόν το διαγωνισμό;

Πρώτα απ’ όλα αλλάζει ολόκληρος ο τρόπος ζωής σου. Στη ζωή μου δεν υπάρχει ξενύχτι και αλκοόλ, αφού πρέπει να κοιμάμαι 10 ώρες την ημέρα. Επίσης ακολουθώ σκληρή δίαιτα, που ήταν το πιο δύσκολο για μένα, που είμαι λάτρης του φαγητού και των γλυκών. Ακόμα χρειάστηκε να πιεστώ διπλά στο γυμναστήριο, που αυτό ήταν ακόμα πιο δύσκολο με τη δίαιτα πριν από το διαγωνισμό. Τώρα πια, όλα αυτά μου έχουν γίνει συνήθειο και απλά τα επαναλαμβάνω… Ο λόγος είναι ότι το fitness για μένα είναι story of my life.

Καθημερινά, η ώρα 5 τα ξημερώματα κάνω cardio για μια ώρα, και μετά, το απόγευμα κατά τις 3 κάνω weight lifting για 1 ώρα και 30 λεπτά.

Θεωρείς ότι αρέσει στο γυναικείο φύλο αυτό το είδος γυμνασμένου σώματος;

Υπάρχουν διάφοροι τύποι γυναικών, αλλά πιστεύω ότι στις περισσότερες γυναίκες αρέσει περισσότερο το muscle model.

Οι γυναίκες στην Αμερική πως αντιμετωπίζουν τους professional muscle model;

Οι γυναίκες τρελαίνονται για άντρες που ασχολούνται με το muscle modeling. Τους αρέσουν οι λίγο πιο μυώδεις άντρες και όχι οι πολύ λεπτοί fitness άντρες.

Στην Κύπρο υπάρχει περίπτωση να επιστρέψεις για να ασχοληθείς με αυτό το είδος εκγύμνασης;

Θα επιστρέψω μόνο όταν κατακτήσω την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που πιστεύω θα γίνει στα επόμενα δύο χρόνια. Ένας από τους λόγους που με κρατά μακριά από την Κύπρο είναι πως το muscle modeling δεν είναι τόσο γνωστό και ανεπτυγμένο στο νησί μας. Αγαπώ την Κύπρο, αλλά δεν νομίζω να μπορέσω στην πατρίδα μου να κάνω αυτό που θέλω. Άλλωστε γι αυτό η Αμερική λέγεται χώρα των ευκαιριών…

Πηγή: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου