Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Brad Pitt: "Χαράμισα τη ζωή μου στα ναρκωτικά"

Οι εξομολογήσεις συνεχίζονται από το ζεύγος Brangelina.

Δύο εβδομάδες αφότου η Angelina Jolie για τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υπεβλήθη, ο σύντροφός της Brad Pitt δήλωσε στο περιοδικό Esquire ότι χαράμισε τη ζωή του στα ναρκωτικά όσο ήταν παντρεμένος με την Jennifer Aniston.


"Έκανα μεγάλη ζημιά στον εαυτό μου κάνοντας χρήση ναρκωτικών για μεγάλο διάστημα", δήλωσε ο 49χρονος ηθοποιός. "Ήμουν ένας περιπλανώμενος, ένας τύπος που αισθανόταν ότι γεννήθηκε στο κενό και ήθελε να δει πράγματα και να εμπνευστεί. Ακολούθησα αυτό το μονοπάτι και ξόδεψα πολλά χρόνια χασομερώντας".

Όταν συνειδητοποίησε ότι είχε χαραμίσει τον εαυτό του, άλλαξε αλλά ήταν πια αργά για να σώσει το γάμο του με την πρωταγωνίστρια της σειράς "Τα φιλαράκια" και τον Ιανουάριο του 2005 ανακοίνωσαν ότι χωρίζουν.

Ωστόσο, ο χολιγουντιανός αστέρας είχε ήδη γνωρίσει την Angelina Jolie, με την οποία τελικά αρραβωνιάστηκε τον Απρίλιο του 2012.

"Πάντοτε πίστευα ότι αν έκανα οικογένεια θα αποκτούσα πολλά παιδιά", είπε στο περιοδικό ο Pitt, που πλέον είναι πατέρας 6 παιδιών. "Ήθελα να επικρατεί χάος στο σπίτι... και στο δικό μας σπιτικό ακούς συνεχώς φασαρία, γέλια, φωνές, κλάματα και τσακωμούς".

"Λατρεύω τα παιδιά μου και τρελαίνομαι όταν λείπουν απ΄ το σπίτι. Μπορεί να περάσω καλά αν μείνω για μία ημέρα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και να διαβάσω ήρεμος την εφημερίδα μου αλλά την επόμενη ημέρα μου λείπει η κακοφωνία που επικρατεί στο σπίτι".

"Έχω λίγους αλλά καλούς φίλους και την οικογένειά μου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος", είπε χαρακτηριστικά ο γοητευτικός ηθοποιός.

Source: http://tsekouratoi20133.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου