Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Αθώος ο ομογενής επιχειρηματίας και παράγοντας του ελληνοαμερικανικού λόμπι Πανίκος Παπανικολάου

Έπειτα από ένα χρόνο προσωπικής περιπέτειας και αφού οι ομοσπονδιακές Αρχές δεν κατόρθωσαν να στοιχειοθετήσουν καμία κατηγορία, η ομοσπονδιακή εισαγγελέας της Ανατολικής Περιφέρειας της Νέας Υόρκης, Λορέτα Λιντς απέσυρε όλες τις κατηγορίες σε βάρος του Ελληνοκύπριου επιχειρηματία και πρώην προέδρου της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αμερικής, Πανίκου Παπανικολάου.


Ο ομογενής επιχειρηματίας και παράγοντας του ελληνοαμερικανικού λόμπι είχε κατηγορηθεί για δωροδοκία υπαλλήλου της πολιτείας της Νέας Υόρκης, με ποσό 11.000 περίπου δολαρίων, με το οποίο πληρώθηκε ένα ταξίδι. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος υπάλληλος – που έχει φυλακιστεί για πολλές δωροληψίες εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων – δεν είχε καμία σχέση με τις εργοληπτικές δραστηριότητες του κ. Παπανικολάου.

Η ομοσπονδιακή εισαγγελέας Λορέτα Λιντς ήδη έστειλε τη σχετική επιστολή προς τη δικαστή Νίνα Γκέρσον, στην οποία υπογραμμίζεται ότι αποσύρονται όλες οι κατηγορίες εναντίον του πρώην Προέδρου της ΚΟΑ.

Σε δήλωσή του ο κ. Παπανικολάου είπε πως αυτή "ήταν μια πολύ μεγάλη δοκιμασία για μένα και την οικογένειά μου. Τέλος καλό όλα καλά. Δήλωσα αθώος από την πρώτη στιγμή και είχα διαβεβαιώσει όλους ότι δεν έχω κάνει τίποτα παράνομο. Και δικαιώθηκα", ανέφερε.

"Ηρθα για σπουδές στις ΗΠΑ εργάστηκα σκληρά για να δημιουργήσω μια υγιή επιχείρηση και να ασχοληθώ με τα κοινά. Χωρίς αμφιβολία η υπόθεσή μου είχε επιπτώσεις πάνω στην κυπριακή παροικία και στην Κυπριακή Ομοσπονδία Αμερικής της οποίας ήμουν Πρόεδρος", ανέφερε.

"Με βασάνιζε όλο αυτό τον καιρό η υπόθεση, και σίγουρα επηρέασε τη ζωή μου και την οικογένειά μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω εκτεθειμένους τους γονείς μου, την οικογένειά μου, τους συνεργάτες, και τους φίλους μου. Εργάστηκα και θα συνεχίσω να εργάζομαι για τα συμφέροντα της ομογένειας, της Κύπρου και της Ελλάδας», κατέληξε.

Πηγή: Newit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου