Η Carrefour,μία από τις...μεγαλύτερες εταιρείες στην Ευρώπη, έχει μια εικόνα (η οποία έχει εκπροσωπήσει τα σούπερ μάρκετ για πολλά χρόνια), που είναι ένα καλό παράδειγμα της χρήσης του «αρνητικού χώρου», μία από τις πιο κοινές τεχνικές για κρυμμένα μηνύματα.
Στην περίπτωση αυτή, το γράμμα C βρίσκεται στο κέντρο. Μόλις το δείτε, δεν μπορείτε να μην το ξαναδείτε..
.Η γαλλική λέξη...Carrefour σημαίνει «σταυροδρόμι» και ως εκ τούτου μπορούμε να δούμε,δύο βέλη που δείχνουν αριστερά και δεξιά. Φυσικά,πανταχού παρόντα τα χρώματα της γαλλικής σημαίας,γενέτειρας της μάρκας...
Στην περίπτωση αυτή, το γράμμα C βρίσκεται στο κέντρο. Μόλις το δείτε, δεν μπορείτε να μην το ξαναδείτε..
.Η γαλλική λέξη...Carrefour σημαίνει «σταυροδρόμι» και ως εκ τούτου μπορούμε να δούμε,δύο βέλη που δείχνουν αριστερά και δεξιά. Φυσικά,πανταχού παρόντα τα χρώματα της γαλλικής σημαίας,γενέτειρας της μάρκας...
Source : http://www.syllogi.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου