Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

WTA: Διψασμένη για πολλά Majors


O 8oς τίτλος της στη σεζόν που κατέκτησε στο Rogers Cup του Τορόντο, άνοιξε ακόμη περισσότερο την "πείνα" της Σερίνα Γουίλιαμς για τίτλους, με την κορυφαία τενίστρια στον κόσμο να δηλώνει αποφασισμένη να βελτιώσει το παιχνίδι της ενόψει του Σινσινάτι, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του 5ου τίτλου της στο US Open!

Tι χειρότερο απ'το να είσαι μια απ'τις top τενίστριες στην WTA και να ακούς τη Σερίνα Γουίλιαμς ότι θα κάνει τα πάντα για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο στη συνέχεια της σεζόν...

Η 31χρονη Αμερικανίδα, δεν έχασε ούτε σετ την προηγούμενη εβδομάδα στο Τορόντο, κατακτώντας τον 54ο τίτλο της καριέρας της και 8ο στη φετινή σεζόν, όμως αυτό δεν την εμποδίζει να μιλάει για βελτίωση ενόψει του τελευταίου Grand Slam της σεζόν που είναι και ο μεγάλος της στόχος.

Το Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης και μια απ'τις κορυφαίες τενίστριες στην ιστορία του αθλήματος, μπορεί να μην έπαιξε ιδιαίτερα καλό τένις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας στον Καναδά, ωστόσο δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει στην κατάκτηση του τρίτου της τίτλου στο Rogers Cup, επιβεβαιώνοντας ότι είναι το μεγάλο φαβορί για την υπεράσπιση του τίτλου της στη Νέα Υόρκη.

"Σίγουρα μπορώ να πετύχω πολλά περισσότερα. Το σκεπτικό μου είναι να βελτιώνομαι συνέχεια και να μην επαναπαύομαι ποτέ. Τα πήγα πολύ καλά. Όμως, μπορώ να τα πάω ακόμη καλύτερα; Τι μπορώ να βελτιώσω; Αυτό είναι πάντα ο στόχος μου" τόνισε χαρακτηριστικά η σπουδαία Γουίλιαμς, μετά το επιβλητικό 6-2, 6-0 επί της Σοράνα Κιρστέα στον τελικό του Τορόντο την Κυριακή.

Η Σερίνα κατέκτησε το Roland Garros τον περασμένο Ιούνιο, για πρώτη φορά μετά το 2002, όμως οι ήττες απ'την Σλόαν Στίφενς στη Μελβούρνη κι απ'την Σαμπίν Λισίτσκι στο Wimbledon, της υπενθυμίζουν ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο και πως υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης.

"Η συμπεριφορά μου, μερικές φορές, μέσα στο court, μπορεί να βελτιωθεί. Μερικές φορές γίνομαι πολύ συναισθηματική και όταν πραγματικά θέλω κάτι πολύ, αυτό γυρνάει εναντίον μου" είπε η κάτοχος 16 Grand Slam τίτλων.

Μετά τον απρόσμενο αποκλεισμό της στο Championships του Λονδίνου, η Γουίλιαμς αγωνίστηκε στο low-key τουρνουά του Μπάσταντ όπου το κατέκτησε, όμως μετά και τον τίτλο στο Τορόντο, δεν φαίνεται να είναι ικανοποιημένη απ'την αγωνιστική της κατάσταση.

"Ήμουν πραγματικά απογοητευμένη με τον τρόπο που έπαιζα τον τελευταίο μήνα. Παρόλο που κέρδισα στη Σουηδία, δεν ήμουν ικανοποιημένη με το παιχνίδι μου. Επέστρεψα σπίτι μου όπου δούλεψα με τον πατέρα μου. Ελπίζω να συνεχίσω να βελτιώνομαι"

Source: http://tennis24.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου