Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Μαριά Κορτζιά: Οι πρώτες δηλώσεις τις αδικημένης των καλλιστείων που δεν πήρε κανένα τίτλο

Η Μαρία Κορτζιά θεωρείτε η αδικημένη των καλλιστείων Feel FAntastic. 

Ένα λαμπερό και πανέμορφο κορίτσι που για πάρα πολλούς θα έπρεπε να βρισκόταν ανάμεσα στα κορίτσια που πήρανε τίτλους. 

Το showbiz.com.cy επικοινώνησε μαζί της και μας έκανε τις πρώτες δηλώσεις της μετά το αποτέλεσμα, μοιράστηκε μαζί μας τα συναισθήματα της και την επόμενη μέρα των καλλιστείων

Απο πολλούς και όχι άδικα θεωρήσε η αδικημένη των καλλιστείων. Ποιά η γνώμη σου;

Ναι είναι αλήθεια ότι από πολλή κόσμο θεωρούμε το αδικημένο κορίτσι των καλλιστείων. Η γνώμη μου είναι πως μπορεί να αδικήθηκα σε ορισμένες βαθμολογίες αλλά μέχρι εδώ που έχω φτάσει και συγκαταλέγομαι στα έξι πιο όμορφα κορίτσια της Κύπρου το 2013 με κάνει πολύ περήφανη και εμένα και την οικογένεια μου.

Όλοι σε είχαν στα φαβορί. Τι πιστεύεις ότι πήγε λάθος;

Δεν πιστεύω ότι πήγε κάτι λάθος, αντιθέτως τα πήγα πολύ καλά στο διαγωνισμό. Κατά τη γνώμη μου αφού έφτασα μέχρι το τελευταίο στάδιο και απλά δεν ανακηρύχτηκα Σταρ Κύπρος δεν σταμάτησα να ήμουν στα φαβορί.

Το αποτέλεσμα δηλαδή την Σταρ Κύπρος και Μις Κύπρος το θεωρείς δίκαιο;

Η άποψη μου για τους τίτλους Σταρ Κύπρος και Μις Κύπρος είναι δίκαιοι. Όσο δίκαιοι θα ήταν αν τους κέρδιζε οποιοδήποτε κορίτσι αφού μέχρι εκεί που φτάσαμε το αξίζαμε και είμαστε όλες κερδισμένες.

Ποιά είναι η επόμενη μέρα για την Μαρία Κορτζια

Έχω ήδη μέχρι τώρα αρκετές προτάσεις από σχεδιαστές για Fashion Shows και για φωτογραφίσεις. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το ότι με εμπιστεύονται και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να τους δικαιώσω.

Source: http://www.showbizcy.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου