Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Τζέραρντ: Δεν θα χάσω τον ύπνο μου για τον Σερ Αλεξ

Στην αυτοβιογραφία του ο Σερ Αλεξ κατατάσσει τον Στίβεν Τζέραρντ στην κατηγορία των καλών, αλλά όχι... κορυφαίων παικτών. Ο άσος της Λίβερπουλ κλήθηκε να σχολιάσει τη γνώμη του πρώην προπονητή της Γιουνάιτεντ, υπενθυμίζοντάς του ότι ο ίδιος κάποτε τον ήθελε στους Μπέμπηδες...

"Έχει την γνώμη του. Είμαι θαυμαστής του, είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές του κόσμου. Αλλά δεν θα χάσω τον ύπνο μου για αυτό. Στη διάρκεια της καριέρας μου με έχουν επαινέσει πολλοί άνθρωποι, όπως και εκείνος, αλλά δεν είμαι ματαιόδοξος αρκετά για να τα έχω όλα. Με είχε επαινέσει πολύ όταν προσπάθησε να με πάρει στην ομάδα του, τότε ήταν η μια φορά. Μπορεί και μια δεύτερη. Για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι ο προπονητής της Λίβερπουλ, Μπρένταν Ρότζερς, και ο προπονητής της Αγγλίας, Ρόι Χόντσον με σκέφτονται. Είναι ευχαριστημένοι μαζί μου και για αυτό θα ανησυχώ", είπε ο αρχηγός της Λίβερπουλ.

Source : http://www.sigmalive.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου