Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Έχω συνευρεθεί ερωτικά με 17 ανθρώπους! , δηλώνει πασίγνωστο πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης!

"Το ρεκόρ μου είναι 17! - Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα... - Δεν έχω παρακολουθήσει τους Σκορδά-Λιάγκα, δεν είναι του γούστου μου"...

Με μια ανατρεπτική συνέντευξή του στο περιοοδικό ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα, ο Νίκος Μουρατίδης κάνει αίσθηση με όλα αυτά που αποκαλύπτει για την προσωπική του ζωή.

Η πρώτη σας ερωτική εμπειρία;

Όταν ήμουν 14 ετών, στο Γυμνάσιο.

Υπήρξατε στη ζωή σας ..."μηχανή του σεξ";

Πολύ...

Έχετε συνευρεθεί ερωτικά με περισσότερους από τρεις ανθρώπους;

Θεέ μου... Τι ερώτηση είναι αυτή; Το ρεκόρ μου είναι 17! Ναι, ναι, άκουσες πολύ καλά. 17!

Έχετε κάνει cyber-sex;

Φυσικά... Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα γύρω από το σεξ. Και διαδικτυακό και τηλεφωνικό και όρθιο και ξαπλωτό και σε δημόσιο χώρο.

Πότε δοκιμάσατε για πρώτη φορά χασίς;

Στα φοιτητικά μου χρόνια.

Άλλες ναρκωτικές ουσίες;

Ναι, βέβαια. Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα, αλλά καμία τέτοια ουσία δεν με ενθουσίασε τόσο ώστε να συνεχίσω. Ήμουν πάντα natural high.



Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μαζί με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα αποτέλεσαν τα κυρίαρχα πρόσωπα του καλοκαιριού με τη μεταγραφή τους στον ΑΝΤ1. Σας αρέσουν;

Δεν τους έχω παρακολουθήσει για να μπορέσω να κρίνω. Πάντως, απ' ότι βλέπω και διαβάζω πάρα πολύ συχνά στον Τύπο, δεν νομίζω ότι είναι του γούστου μου.

Ήσουν καλεσμένος στις εκπομπές τους;

Ποτέ. Δεν νομίζω ότι τους είμαι χρήσιμος.

Πηγή: http://www.zappit.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου