Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Λίβερπουλ: Δεν θέλει να μείνει το παλικάρι, το φωνάζει!

Η παραμονή ή όχι του Λουίς Σουάρες στη Λίβεπρουλ, έχει εξελιχθεί στο σίριαλ του καλοκαιριού. Το δεδομένο, είναι πως ο Ουρουγουανός δεν θέλει να μείνει στη Λίβερπουλ. Διαβάστε δηλώσεις του.

Μάλιστα ο Σουάρες αναφέρει σε δηλώσεις του πως υπάρχει ειδική συμφωνία με την Λίβερπουλ, η οποία προβλέπει αποδέσμευση του χωρίς ανταλλάγματα, από τη στιγμή που η Λίβερπουλ δεν προκρινόταν στο Champions League.

Διαβάστε αναλυτικά όσα δήλωσε στις εφημερίδες Telegraph και Guardian:

«Την προηγούμενη χρονιά είχα την ευκαιρία να πάω σε έναν μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο, αλλά έμεινα επειδή μου είπαν πως θα μπορέσω να φύγω αν δεν προκριθούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Έδωσα τα πάντα την περασμένη σεζόν, αλλά δεν ήταν αρκετό για να μπούμε στην τετράδα. Τώρα το μόνο που θέλω είναι να τηρήσουν τη συμφωνία μας.

Είχα τον λόγο των ανθρώπων της ομάδας και έχω το υπογεγραμμένο συμβόλαιο, το οποίο με χαρά μπορώ να πάω στην Πρέμιερ Λιγκ και να αποφασίσουν αυτοί για το θέμα. Αλλά δεν θέλω να καταλήξουν έτσι τα πράγματα.

Δεν νιώθω προδομένος, αλλά ο σύλλογος υποσχέθηκε κάτι πέρυσι, όπως υποσχέθηκα και εγώ από την πλευρά μου πως θα δώσω τα πάντα για να μπούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δώσανε τον λόγο τους και θέλω να τον τηρήσουν. Όπως είπα, δεν είναι μια κουβέντα που είχα με τον προπονητή, αλλά κάτι γραμμένο σε χαρτί. Δεν πάω σε άλλη ομάδα για να βλάψω τη Λίβερπουλ.

Με υποδέχθηκαν με υπέροχο τρόπο (σ.σ στο φιλικό με τον Ολυμπιακό) και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό. Δεν νομίζω ότι οι οπαδοί είναι νευριασμένοι. Θέλω να πιστεύω πως καταλαβαίνουν έναν παίκτη που έχει ως φιλοδοξία να θριαμβεύσει σε υψηλότερο επίπεδο. Είμαι 26 και χρειάζομαι να παίζω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Περίμενα μία χρονιά και κανείς δεν μπορεί να μου καταλογίσει πως δεν προσπάθησα να φτάσουμε εκεί (σ.σ Τσάμπιονς Λιγκ).

Είχαμε μιλήσει και με τον Ρότζερς στην αρχή της χρονιάς και μου είχε πει να μείνω ακόμη έναν χρόνο και πως είχα τον λόγο του ότι αν δεν τα καταφέρουμε τότε εκείνος θα εισηγηθεί την αποχώρησή μου και θα πιέσει γι’ αυτή. Κάποιοι από τους συμπαίκτες μου απορούν και λένε πως γίνεται να έχω υπογράψει και δεν μπορώ να φύγω. Η Λίβερπουλ είναι ένας σύλλογος με μεγάλη φήμη πως κάνει πάντα το σωστό. Θέλω απλώς να τηρήσουν τις υποσχέσεις που πήραν την περασμένη σεζόν».

Πηγή: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου