Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Νικόλας Ιωαννίδης: Ο νέος κριτής του Feel Fantastic αποκαλύπτει τι θα ζητήσει από τις διαγωνιζόμενες

Ο στυλίστας Νικόλας Ιωαννίδης που έκανε τη διαφορά πέρσι , ανεβάζοντας κατά πολύ τον πήχη του Feel Fantastic μας μιλά για τον ρόλο του ως κριτή στα φετινά καλλιστεία , για τις υποψήφιες , τους κριτές και την Χριστιάνα Αριστοτέλους .

Λίγες μέρες πριν τη πρεμιέρα των auditons στο κανάλι του Αρχαγγέλου έδωσε συνέντευξη στον Γιάννη Γερολέμου και το IN and OUT μιλώντας για το νέο του ρόλο, τις σχέσεις του με τα άλλα δύο μέλη της επιτροπής και τις απαιτήσεις του απο τις υποψήφιες Σταρ Κύπρος

– Πως νιώθεις που θα είσαι κριτής στα φετινά καλλιστεία σε αντίθεση με πέρσι που είχες άλλο ρόλο ;

Πραγματικά για μένα είναι μεγάλη ευχαρίστηση που θα βρίσκομαι στην θέση του κριτή γιατί κάνω το επάγγελμα του στυλίστα από τα 19 μου και είναι μεγάλη καταξίωση επαγγελματική για μένα αυτή η εξέλιξη από πέρσι. Και ευχαριστώ δημόσια το MEGA για αυτή την ευκαιρία. Στόχος μου λοιπόν μέσα από αυτή την θέση του κριτή είναι να μεταδώσω τις γνώσεις μου που κέρδισα μέσα από την καριέρα μου στις κοπέλες και να φύγουν γεμάτες με νέες εμπειρίες και γνώσεις.

– Ποια η σχέση σου με τους υπόλοιπους κριτές ; Πιστεύεις πως οι απόψεις σας θα συμπίπτουν ή ίσως θα χούμε και κόντρες ;

Με την Κωνσταντίνα είμαστε χρόνια φίλοι και ήταν δίπλα μου σε μια πολύ δύσκολη περίοδο στην ζωή μου οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι ένα περίπου οι απόψεις μας είναι πολύ κοντινές. Όσο για τον Αχιλλέα γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και εύχομαι να πάρω μαθήματα από αυτόν για τον κόσμο της τηλεόρασης και εγώ με την σειρά μου να τον βάλω στον κόσμο της μόδας ελπίζω πως οι γνώμες μας δεν θα συμπίπτουν γιατί αλλιώς θα είμαστε μια βαρετή κριτική επιτροπή χαχαχαχα

- Έχεις δηλώσει πως θα δούμε μια εντελώς διαφορετική Χριστιάνα Αριστοτέλους στην παρουσίαση των φετινών καλλιστείων . Θες να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία ;

Για την αγαπημένη μου φίλη και παρουσιάστρια σίγουρα δεν μπορώ να σου πω τα μυστικά μας αλλά θα σου πω μόνο αυτό. Ότι θα δούμε την sexy πλευρά της μιας και μιλάμε για έναν διαγωνισμό ομορφιάς . Αυτό μόνο !

- Τι απαιτήσεις θα 'χεις ως κριτής από τις φετινές διαγωνιζόμενες και πόσο αυστηρός θα είσαι ;

Οι απαιτήσεις μου μέσα από τις διαγωνιζόμενες θα είναι η δίψα τους για γνώσεις και να προσπαθήσουν την κριτική μας είτε καλή είτε κακή να την εμπεδώσουν για να γίνουν καλύτερες. Παραδείγματος χάριν ένας λογιστής πρέπει να ξέρει κάποια προγράμματα και κάποιες τακτικές για να εξυπηρετήσει έναν πελάτη. Έτσι και ένα μοντέλο. Πρέπει να ξέρει τα βασικά και να γίνετε καλύτερη μέρα με την μέρα μιας και μιλάμε για το επάγγελμα με τον πιο μεγάλο ανταγωνισμό. Δεν ξέρω πόσο αυστηρός θα είμαι αλλά σίγουρα θα είμαι ωμά αντικειμενικός μαζί τους για το δικό τους καλό.

Πηγή: www.tothemaonline.com

LIKE US ON FACEBOOK ΕΔΩ 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου