Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΟΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΨΕ ΣΕ... ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΩΤΙΕΣ

Πάολα: «Αυτή την εβδομάδα το παιδί μου θα είναι πάλι στο μαγαζί» 

 Η Πάολα έχει ακούσει διάφορα σχόλια τόσο για την ίδια όσο και για την κόρη της. Η τραγουδίστρια τα ακούει αλλά δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.

«Θέλω να σας πω ότι αυτή τη βδομάδα θα είναι πάλι το παιδί μου στο μαγαζί που εμφανίζομαι. Δεν με στεναχωρεί που αναφέρονται στο παιδί... δεν μ' αρέσει ο τρόπος που γίνεται, γιατί γίνεται απλά για να πουν κάτι. Στην ουσία δεν ασχολήθηκαν με το παιδί μου, με μένα ασχολήθηκαν, αλλά δεν θα έφτανα στο σημείο να κινηθώ νομικά για ένα τέτοιο θέμα», δήλωσε στην εκπομπή «Μελέτησέ το» και συνέχισε για τον πρώην σύζυγό της: 

«Είναι ο άνθρωπος μου και πρώτα ο Θεός θα είναι για πάντα. Τόσα χρόνια πορευόμαστε μαζί και εκτός δουλειάς είμαστε ο ένας για τον άλλον». Τέλος, η Πάολα μίλησε για την κίνησή της να δώσει το μεροκάματό της στους υπαλλήλους του μαγαζιού που εμφανιζόταν. «Είχα αυτή τη διάθεση. Είναι συνεργάτες μου και είναι οι πρώτοι που δουλεύουν πριν δείτε εσείς αυτό που βλέπετε, στις 2 η ώρα που βγαίνω εγώ. Νομίζω πως τους αξίζει αλλά και η αγάπη του οποιουδήποτε καλλιτέχνη συνεργάζεται μαζί τους»

Source : http://showtime-cy.blogspot.com/

---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου