Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ξενοδοχείο Σκύλων


Στοιχεία της Προσφοράς

H προσφορά είναι για 11€ Ειδική Τιμή!!! για Κάθε 1 Βράδυ για το Αγαπημένο σας Σκυλάκι (Μέχρι 20 kg) που Περιλαμβάνει Ιδιωτική Σουίτα, Παροχή Υψηλής Ποιότητας Τροφή, Χώρο Δραστηριοτήτων με Γρασίδι Ειδικά Σχεδιασμένο για τα Σκυλάκια, Περιποίηση από Διπλωματούχους Εκπαιδευτές Σκύλων και Φροντιστές, Παροχή Υπηρεσιών Όλο το Εικοσιτετράωρο από το Mount Olympus στη Λευκωσία. Mπορούν να αγοραστούν Απεριόριστα κουπόνια & να Χρησιμοποιηθούν Αθροιστικά για Όσες Μέρες Θέλετε.



Μπορεί να είμαι ένα σκυλί, αλλά, πιστέψτε με, είμαι πολύ απαιτητικό, όταν πρόκειται για τις διακοπές μου. Ψάχνω για ένα πολύ ιδιαίτερο μέρος όπου πραγματικά θα νιώθω σαν στο σπίτι μου. Αυτά που ζητάω δεν είναι πολλά, εδώ είναι η μικρή μου λίστα!



1) Θέλω τη δική μου ιδιωτική σουίτα και φυσικά, το κρεβάτι μου μ’ενα μαλακό μαξιλάρι! Αν θα μπορούσα να πάρω μαζί μου τα παιχνίδια, θα ήταν θαυμάσιο.

2) Αλλά αυτό, φυσικά, δεν είναι αρκετό, μιας και θα ήθελα να έχω χώρους δραστηριοτήτων με γρασίδι ειδικά σχεδιασμένο για τα σκυλιά, όπου μπορώ να βγω για να χαλαρώσω και να διασκεδάσω.

3) Η σουίτα μου θέλω να καθαρίζεται αρκετές φορές την ημέρα.

4) Η σουίτα μου πρέπει να έχει ένα μπολ με φρέσκο δροσερό νερό όλη την μέρα.

5) Θα ήθελα να μου σερβίρουν τροφή υψηλής ποιότητας καθόλη την διάρκεια της διαμονής μου.

6) Χρειάζομαι φιλικούς ειδικευμένους ανθρώπους να με φροντίζουν - να μου δώσουν ένα ωραίο μπάνιο, να με χτενίσουν και να με κρατήσουν πεντακάθαρο.

7) Ο γείτονας μου πρέπει να είναι υγιής, χωρίς ψύλλους και τσιμπούρια. Η υγιεινή είναι υψηλής σημασίας.

8) Δεν θέλω να μένω μόνος μου, έτσι έχοντας τους φροντιστές μου στις εγκαταστάσεις καθόλη την ημέρα με κάνει να νιώθω ασφαλής και χαρούμενος.

9) Οι ανάγκες μου θα πρέπει να πληρούνται όλο το εικοσιτετράωρο και η υπηρεσία δωματίου θα πρέπει να είναι μόνο ένα τηλεφώνημα μακριά!



Αν θέλετε να ξέρετε αν έχω βρει αυτή την πολύ ιδιαίτερη τοποθεσία, τότε απλά επισκεφτείτε το Mount Olympus...

* Για σκυλάκια πάνω από 21kg υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 2€ ανά βράδυ και η διαφορά εξοφλείται απευθείας στο Mount Olympus.

Επιπλέον Στοιχεία Προσφοράς:
Κάθε χρήστης μπορεί να αγοράσει απεριόριστα κουπόνια και να χρησιμοποιηθούν αθροιστικά για όσες μέρες θέλετε να μείνει το σκυλάκι σας.
Η εξαργύρωση του κουπονιού ισχύει μέχρι 30/6/14
Ο κάθε χρήστης μπορεί να αγοράσει απεριόριστα κουπόνια για χρήση από το ίδιο η για να χρησιμοποιηθεί σε μορφή δώρου από συγγενείς και φίλους.
Το κουπόνι είναι απαραίτητο να εκτυπωθεί και να προσκομιστεί σε έντυπη μορφή στην επιχείρηση ή απλά δείχνοντας το SMS Coupon.
Το κουπόνι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλη προσφορά.

source:  http://www.directdeals.com.cy



---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου