Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Άννα Βίσση: «καλά έκανε η ανιψιά μου και πήγε στο "Voice"» - Βίντεο

Άννα Βίσση: «καλά έκανε η ανιψιά μου και πήγε στο "Voice"» - ΒίντεοΓια την συμμετοχή της ανιψιάς της, Βέρας Μπούφη, στο «The Voice», αλλά και τον λόγο για τον οποίο αρνήθηκε να είναι μία εκ των coach μίλησε για πρώτη φορά η Άννα Βίσση!

«Έχω δεχθεί προτάσεις για κριτής από παντού. Κάτι με κάνει και λέω "όχι" στο τέλος! Δεν ξέρω γιατί, νιώθω πιο πολύ καλλιτέχνης, από κριτής! Με κερδίζει αυτό πιο πολύ, με το άλλο νιώθω σαν να χάνω λίγο τον χρόνο μου», συνέχισε η Άννα, ξεκαθαρίζοντας πως δεν υπονοεί πως όσοι πάνε για κριτές δεν είναι καλλιτέχνες!

Ερωτηθείσα για την συμμετοχή της ανιψιάς της στο talent show του ΑΝΤ1, η δημοφιλής τραγουδίστρια είπε «καλά έκανε», ενώ, όταν την ρώτησαν για την απόφαση του Αντώνη Ρέμου να την «κόψει», όπως έγραψε σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ το star.gr, ανέφερε: «όπως εμένα η Βέρα είναι ανιψιά μου, υπάρχουν κι άλλα παιδιά με θείες, μπαμπάδες και μαμάδες... Ό,τι είναι δίκαιο! Εγώ θα το δω και θα σας πω».

«Θα προτιμούσα άλλους τρόπους για να αναδειχθούν τα ταλέντα, αλλά δεν τα κατηγορώ. Έχουν κι αυτά τον σκοπό τους και έχουν βγει ταλέντα μέσα από αυτά. Απλά, κάποιες φορές, δεν μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο γίνονται», συνέχισε η Άννα, προσθέτοντας πως υπάρχουν και ταλέντα που τα καταφέρνουν, χωρίς να θέλουν να γίνουν γνωστά μέσα από την τηλεόραση.


Πηγή: www.tothemaonline.com

---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου