Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ POST ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ

Τη Δευτέρα, η είδηση ότι η Χριστιάνα Αριστοτέλους ψήνεται στους 39,6c έκανε το γύρο της Κύπρου....

Χθες, η ίδια το επιβεβαίωσε μέσω facebook λέγοντας χαρακτηριστικά. «Έγραψε κάτι ο φίλος ο Άλεξ που είναι πολύ επιτυχημένο:-))η είδηση πια είναι να μην είμαι άρρωστη:-))δεν ξέρω τι να πω αλήθεια..άρπαξα και τη γρίπη Α ετσι για να έχω...!! 

Περαστικά σε όλους μας και μακάρι για όλους να είναι περαστικά..!! Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τις ευχές σας..!! Χαίρομαι όμως για ένα πράγμα, τώρα που ειμαι κρεβατωμένη και με πυρετό και είναι αδύνατο να είμαι εκεί, βλέπω πόσο τυχερή είμαι με όλη την ομάδα της εκπομπής..πως λειτουργούν και χαίρομαι...και πάλι σας ευχαριστώ όλους και περαστικά τουλάχιστον στη μισή Κύπρο..:))». Εμείς της ευχόμαστε περαστικά και γρήγορα σιδερένια...

Source : http://showtime-cy.blogspot.com/

---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου