Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Θυμωμένη η ηθοποιός για τις διαστάσεις που πήρε το θέμα του sexy ατυχήματος με το στήθος της στο Dansing

Δεν περίμενε ότι το ατύχημα της την ώρα του χορού, θα έπαιρνε τέτοιες διαστάσεις η ηθοποιός Ιωάννα Πολυνείκη, η οποία δήλωσε ότι δεν έχει σταματήσει να χτυπά το τηλέφωνο της από δημοσιογράφους που της ζητούν να σχολιάσει το θέμα.

Σε δηλώσεις της στο περιοδικό Skala Times, η ηθοποιός, η οποία προσπάθησε να καλύψει αμέσως, όπως υπέδειξε το ατύχημα με το φόρεμα της, αποτέλεσμα του οποίου ήταν να φανεί το στήθος της στον αέρα, πίστεψε ότι το θέμα θα έμενε μέχρι εκεί.

Αν και η ίδια αρχικά αντιμετώπισε το ατυχές περιστατικό με χιούμορ, έμεινε έκπληκτη όταν αντιλήφθηκε τις διαστάσεις που έλαβε το ζήτημα.

« Ήταν δυσάρεστη έκπληξη για μένα όταν συνειδητοποίησα το μέγεθος που πήρε το όλο θέμα στο διαδίκτυο και σε διάφορα sites.Τ ο τηλέφωνο μου δεν σταμάτησε να χτυπά, αφού αρκετοί δημοσιογράφοι θέλουν να τους πω κάτι για το θέμα. Τι να πω; Με στεναχωρεί και με θυμώνει που όλοι ασχολούνται με αυτό. Ποτέ δεν έδωσα δικαιώματα για κουτσομπολιά. Αν κάτι θα γράφεται για μένα θέλω να είναι για την δουλειά μου, για την πορεία μου, για την όλη συμμετοχή μου στο αξιόλογο αυτό φιλανθρωπικό show, όχι για βλακείες»

Η Ιωάννα, επεσήμανε ότι η προσοχή της είναι στραμμένη στη δουλειά της στο θέατρο και στις πρόβες του DanSing, «Το τελευταίο που χρειάζομαι είναι κουτσομπολιά για ένα δευτερόλεπτο που έπεσε το φόρεμα μου ενώ χόρευα. Νομίζω υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθούν κάποια sites», κατέληξε η ηθοποιός.

Πηγή: http://www.tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου