Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΤΡΕΛΟ ΓΕΛΙΟ:Ο Ζαχαράτος «έθαβε» την Ντενίση στις κάμερες, κι εκείνη ήταν από πίσω και τα άκουγε

​Να το είχαν σχεδιάσει και σκηνοθετήσει τέτοιο γέλιο δεν θα προκαλούσαν Μιμή Ντενίση και Τάκης Ζαχαράτος.

Οι δυο τους το τελευταίο διάστημα ήταν στα μαχαίρια, μιας και η Μιμή είχε καταθέσει αγωγή εναντίον του μίμου, επειδή είχε σατιρίσει εκείνη και τον πρώην σύζυγο της, Σωτήρη Πολύζο.
Έλα όμως που χθες βρέθηκαν και οι δυο στο "Παλλάς", στην παράσταση "Ο Γιάννης Πλούταρχος τραγουδά Μίμη Πλέσσα". Την ώρα λοιπόν που ο Τάκης Ζαχαράτος μιλούσε για την κόντρα τους, θάβοντας την και λέγοντας:

«Α είναι εδώ; Δεν την πρόσεξα! Αλλά αν είναι εδώ, θέλω να πάω να της πω να γραφτώ στη σχολή, για να μου μάθει πώς να παίζω το τραίνο καλύτερα, και πως πέφτει η Λασκαρίνα απ΄το βόλι χωρίς να χαλάει το μαλλί! Δεν έχουμε φτάσει στις αγωγές. Ο καθένας είναι όσο χιούμορ έχει. Αν δεν έχεις χιούμορ, λειτουργείς με αγωγές. Αν έχεις όπως η Ζωζώ και η Μπάρμπα, δεν έχεις κανένα πρόβλημα», η Μιμή περνούσε από πίσω του!

Όταν τον ειδοποίησαν οι δημοσιογράφοι, είπε «πίσω μου σ΄έχω…» γυρνώντας μισός προς το μέρος της, την ώρα που εκείνη πόζαρε στους φωτογράφους, και λέγοντας:

«Συναντιόμαστε τώρα μετά από πολύ καιρό, αλλά κάνει ότι δεν με ακούει τώρα. Είναι το “ποζάρω αλλά έχω και το αυτί εδώ”!»
Tότε ήταν που η Ντενίση κάνει την κίνηση ματ, (γιατί όντως άκουγε), τον πλησιάζει, τον αγκαλιάζει αιφνιδιάζοντας τον, και λέει:

«Πάντα αγαπιόμαστε! Θα τα βρούμε το 2014. Ποτέ δεν τα χαλάσαμε. Θαυμάζω αυτά που κάνει, μ΄αρέσει και τον αγαπώ. Είμαστε καλλιτέχνες. Να έρθεις στη σχολή μου, να κάνεις μάθημα στα παιδιά! Μερικές φορές τσαντίζομαι. Δεν έχω τσαντιστεί μαζί του επειδή έκανε εμένα, αλλά επειδή έκανε άλλα πρόσωπα, όπως τον πρώην άντρα μου!»

Ε μετά η συνέχεια είναι η προβλεπόμενη. Άρχισαν τις φιλοφρονήσεις, τις αγκαλιές και τα φιλιά και «χώρισαν» αγαπημένοι!

-> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ Ο-ΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<---


Source : www.star.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου