Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

SJP: Τι δήλωσε η μεγαλύτερη fictional fashionista και μας άφησε άφωνους

Οι φαν της είναι έτοιμες να κλάψουν με τις τελευταίες της δηλώσεις αφού σε συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα η Sarah Jessica Parker απαρνείται τον τίτλο του style icon τον οποίο κατοχύρωσε με τον ρόλο της ως Carrie Bradshaw. Μπορεί η ηθοποιός να υποδύθηκε την μεγαλύτερη fictional fashionista που πέρασε ποτέ από την μικρή οθόνη όμως η ίδια δεν θεωρεί τον εαυτό τηε είδωλο της μόδας.
"Ποτέ δεν ντύνομαι τόσο καλά. Αυτόν τον καιρό είμαι τυχερή αν πάω σε κάποιο φιλικό σπίτι. Το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μου περνάει με εμένα στον ρόλο της μητέρας, που απαιτεί εντελώς διαφορετική γκαρνταρόμπα. Παρότι εκτιμώ τα όμορφα ρούχα, δεν είμαι τόσο σχετική με τη μόδα, όσο ο κόσμος πιστεύει ότι είμαι", δήλωσε η Parker και μας άφησε άφωνους, ενώ συμπλήρωσε "Δεν είμαι στην καλύτερη δυνατή φόρμα αυτές τις μέρες. Πρέπει να γυμνάζομαι πολύ περισσότερο. Το σώμα μου δεν επανέρχεται από μόνο του στην κατάσταση που ήταν στα 20 μου".

Source: http://www.must.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου