Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΑΓΩΝΑΣ & TO MHNYMA ΧΑΡΟΚΑΜΕΝΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΑΣ

Μάνα, η οποία έχασε το γιο της σε τροχαίο δυστύχημα, έχει επιδοθεί σε αγώνα να σώσει άλλους οι οποίοι οδηγούν στον δρόμο όπου συνέβη το μοιραίο, και όπου πρέπει να γίνουν βελτιωτικά έργα, αφού έχει κατ' επανάληψη κριθεί επικίνδυνος.

Τάμα ζωής έχει κάνει η Ξένια Γεωργίου, από τον Κόρνο, από τη μέρα που σκοτώθηκε με το χειρότερο τρόπο στην άσφαλτο ο γιος της Λοίζος, στο δρόμο Λυμπιών-Αλάμπρας, μαζί με δεκα-εννιάχρονη φίλη του, να πείσει τους νέους να μην τρέχουν με τα αυτοκίνητά τους, αλλά και να αποφεύγουν επικίνδυνους δρόμους. 

 Το δυστύχημα στις δώδεκα περασμένου Οκτωβρίου είχε συγκλονίσει το παγκύπριο. Το αυτοκίνητο του εικοσάχρονου Λοίζου κτύπησε σε επιτοίχισμα, έπεσε σε χαράδρα και τυλίχθηκε στις φλόγες. Η μητέρα του νεαρού από εκείνη τη μέρα δίνει αγώνα για να ληφθούν μέτρα προστασίας των οδηγών στο συγκεκριμένο δρόμο, και να μην υπάρξουν άλλα θύματα:




«Μια παγίδα, εντάξει ο γιος μου έτρεχε συμφωνώ σαν τον γιο μου υπάρχουν άλλοι 100 άλλοι χίλιοι που περνούν από τον δρόμο που τρέχουν γιατί έκαμνουν το κόπο κάποιος να δει εκείνο τον δρόμο. Είπα μου ότι έβαλαν γραμμές και όριο ταχύτητας ας μου αποδείξει κάποιος ότι ακόμη και ίδιοι πάσειν με 50 χιλιόμετρα σε εκείνο το δρόμο.» 

 Η χαράδρα όπου έπεσε το αυτοκίνητο και ανεφλέγη αποτελεί ακόμα πραγματική παγίδα για οδηγούς στο συγκεκριμένο δρόμο, αφού δεν έχει τοποθετηθεί ούτε προστατευτικό κιγκλίδωμα ούτε ειδικοί καθρέφτες για την επικίνδυνη διασταύρωση: «Για να βγει κάποιος να δει αν έρχεται αυτοκίνητο από τη βιομηχανική της Αλάμπρας πρέπει το μισό αυτοκίνητο του να είναι μέσα στο δρόμο. Ποιος μου αποδεικνύει εμένα ότι τζείνη την νυχτα δεν έφκαινεν αυτοκίνητο που τζίνο τον δρόμο γιατί δεν εβάλαν το πιο φτηνό πράγμα δύο καθρέφτες. 

Θα παλέψω μέχρι την τελευταία μου πνοή για να γίνει κάτι με τζείνο τον δρόμο για να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα , πριν τα εξαμήνια του γιου μου αν δεν κάνουν κάτι, θα κλείσω εγω η ίδια τον δρόμο.» Η κραυγή της χαροκαμένης μάνας θα πάρει και επίσημη μορφή, αφού αύριο θα αποστείλει επιστολή που ετοίμασε προς την επιτροπή οδικής ασφάλειας και το Τμήμα Δημοσίων Εργων με την ελπίδα να εισακουστει.


Source : http://showtime-cy.blogspot.com/

--> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου