Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ανδρέας Γεωργίου: «20 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να βάλεις προφυλακτικό» Δείτε το βίντεο συμπαράστασης για το AIDS 2014


Ανδρέας Γεωργίου: «20 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να βάλεις προφυλακτικό»  Δείτε το βίντεο συμπαράστασης για το AIDS 2014Την ευαισθητοποίηση του σχετικά με το AIDS έδειξε ο αγαπημένος ηθοποιός και πρωταγωνιστής του Μπρούσκο, αφού συμμετείχε και ο ίδιος σε μία διαφήμιση συμπαράστασης για το AIDS 2014.
Ο Ανδρέας Γεωργίου αλλά και άλλοι επώνυμοι Κύπριοι πήραν μέρος σε ένα διαφημιστικό σποτάκι, το οποίο βλέπουμε από εχτές στην τηλεόραση.


SADFASDFA

Σε πιο παλιές του συνεντεύξεις είχε δηλώσει τα πιο κάτω :

Σε ότι αφορά το AIDS και τον πατέρα του, ο Αντρέας εξομολογήθηκε λέγοντας ότι «όταν χάνεις την μητέρα σου σε νεαρή ηλικία είναι φυσικό να κατηγορείς κάποιον ή να θέλεις να ξεσπάσεις κάπου. Κι εγώ μπορώ να πω ότι υπήρξα άδικος με τον πατέρα μου. Αν είχε κάποιο μερίδιο ευθύνης, εγώ του τα χρέωνα όλα. Το γεγονός ότι έκανε κάποια λάθη σε μικρότερη ηλικία από ότι είμαι εγώ σήμερα, με έκανε να σκεφτώ ότι κάποια λάθη θα μπορούσε να είχα κάνει και εγώ!».

Ο πατέρας του ηθοποιού «έφυγε» πριν λίγους μήνες, αλλά όχι από το Aids, αφού όπως αποκάλυψε ο ίδιος στην συνέντευξή του, ο πατέρας του αντιμετώπιζε και άλλο πρόβλημα με την υγεία του. «Το τελευταίο διάστημα ήρθαμε πολύ κοντά. Θεωρώ ότι είναι ακόμη μαζί μου. Όλα τα αδέλφια μου τον είχαμε συγχωρέσει και είχαμε καλή σχέση μαζί του.

Είναι μεγάλη απώλεια η φυγή του πατέρα μου από τη ζωή» και συνέχισε για τον αδελφό του: «Είναι απόλυτα συνειδητοποιημένος. Είναι πολύ δυνατός και υγιής. Ζει μια φυσιολογικότατη ζωή. Είμαστε πολύ κοντά. Δουλεύουμε μαζί. Είμαστε πολύ δεμένοι. Ο αδελφός μου ζει, ονειρεύεται , έχει στόχους , καταφέρνει πράγματα , γίνεται καλύτερος κάθε μέρα. Είναι παράδειγμα για ανθρώπους που περνούν αυτό το πρόβλημα και θεωρούν ότι δεν μπορούν να ερωτευτούν, ότι είναι μάταιο να κάνουν σχέδια.

Σήμερα το να είσαι οροθετικός δεν είναι τόσο σοβαρό, όσο το να έχεις μια άλλη απλή όμως και μεγάλες σχέσεις στη ζωή σου».


Πηγή: www.tothemaonline.com

-> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΙΚ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ  Ε Δ Ω

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου