Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ - «Έχουμε την ποιότητα για το νταμπλ»

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε στην κάμερα του Apollon TV, ο Γάλλος μέσος της ομάδας, Καμέλ Μεριέμ. Αναλυτικά:

"Καταρχάς, ευχαριστώ τους δημοσιογράφους που με ψήφισαν. Νοιώθω μια χαρά στην Κύπρο και τον Απόλλωνα. Υπάρχει μια καλή ατμόσφαιρα και νοιώθω καλά στο γήπεδο.

Προσπαθώ να είμαι ηγέτης στο γήπεδο για την ομάδα μου. Έχω μεγάλη εμπειρία στην Γαλλία και από Champions και Europa League και πιστεύω ότι έχουμε την ποιότητα να κάνουμε μια πολύ καλή σεζόν και να προσπαθήσουμε να κάνουμε το νταμπλ. Είμαστε φιλόδοξοι, θέλουμε και τους δυο τίτλους και ειδικά το πρωτάθλημα γιατί έχει περάσει καιρός από την τελευταία κατάκτηση. Θα είναι κάτι εξαιρετικό να πάρουμε τον τίτλο στην επετειακή χρονιά του συλλόγου.

Είναι κάτι διαφορετικό που είμαι στην Κύπρο, αλλά πάντα έχω τον ίδιο στόχο: Να κερδίζω και να δίνω τα πάντα στο γήπεδο για να κερδίζει η ομάδα.

Ο κόσμος μας είναι πολύ σημαντικός, είναι πάντα μαζί μας και χρειαζόμαστε όλους τους φιλάθλους ώστε η ομάδα να βγάζει το καλύτερο και να κερδίζουμε. Είναι σημαντικό που έχουμε πολύ κόσμο μαζί μας".

---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<---

Source : www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου