Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Μαρία Καττάμη: «Προσπάθησαν να κατεβάσουν την συνέντευξη μου έναντι 10000 ευρώ»

Η Μαρία Καττάμη πριν μερικές μέρες μίλησε για το μαρτύριο που περνά από τον πρώην εραστή της και την οικογένεια του.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Tothemaonline.com» αμέσως μετά την δημοσίευση της συνέντευξης σε διάφορες ιστοσελίδες ξέσπασε πανικός, τόσο από τον παντρεμένο επιχειρηματία αλλά και από το στενό του οικογενειακό περιβάλλον.

Σε κάποια ιστοσελίδα προσφέρθηκε το πόσο των 10000 ευρώ για να κατέβει το θέμα, και σε κάποια άλλη δέχτηκαν απειλές ότι θα αποχωρήσουν από sponsores εάν δεν βγάλουν την συνέντευξη από την σελίδα τους.

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη που έδωσε η Μάρια Καττάμη στο Stylista εδώ



Οι απειλές, τα χρήματα και ο παντρεμένος εραστής.

Η κοπέλα είναι έγκυος τεσσάρων μηνών από γνωστό επιχειρηματία της Λευκωσίας, ο οποίος, όπως ισχυρίζεται η ίδια, ενώ ήταν παντρεμένος κατά την διάρκεια της σχέσης τους, της έλεγε ότι είναι σε διάσταση με την σύζυγό του και δεν έχει απολύτως καμία επαφή με την σύζυγό του. Αποτέλεσμα ήταν, μετά από μια θυελλώδη σχέση, εκείνη να μείνει έγκυος και σήμερα να δέχεται πίεση να μην φέρει στον κόσμο τα δύο μωράκια.

''Όλα ξεκίνησαν πριν από έξι μήνες, είχαμε μια όμορφη σχέση, περνούσαμε ωραία, περνούσαμε ώρες μαζί, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, είχαμε φοβερή επικοινωνία, εγώ ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του, δεν είχα καμία απαίτηση από εκείνον, μέχρι που κάποια στιγμή μένω έγκυος.

Στην αρχή εκείνος, αν και ήταν αρνητικός, μου συμπαραστεκόταν. Ηταν στο πλάι μου. Όμως μετά άρχισε να αντιδρά στο να κρατήσουμε τα παιδιά και ήθελε να συνεχίσουμε την σχέση μας χωρίς ευθύνες. Κι αυτό γιατί έχει ήδη ένα παιδί, μία κόρη πέντε ετών, δεν ήθελε άλλα και δυσκολευόταν να πάρει την ευθύνη για ακόμη δύο παιδάκια.

Εκεί αρχίζουν οι πιέσεις, το έμαθε και ο κόσμος και το έμαθε και η γυναίκα του με αποτέλεσμα εκείνος να σταματήσει να επικοινωνεί μαζί μου. Εγώ ήξερα ότι ήταν παντρεμένος, αλλά εκείνος μου έλεγε ότι είναι σε διάσταση. Ότι δεν έχει καμία σχέση με την γυναίκα του, με την οποία δεν μιλούν – δήθεν – καν μέσα στο σπίτι.

Κι από τις ώρες που μιλούσαμε μαζί, επειδή είχα το ελεύθερο να τον παίρνω όποτε θέλω τηλέφωνο ή να του στέλνω μηνύματα, κατάλαβα ότι αυτό ίσως και να ισχύει. Είχα το ελεύθερο να τον βλέπω όποτε θέλω, να τον παίρνω όποτε θέλω'', δήλωσε στο stylista η Μαρία, η οποία μας αποκάλυψε ότι ο αδελφός του πρώην συντρόφου της την απείλησε ευθέως, ενώ αποκάλυψε ότι της προσφέρθηκε το ποσόν των 65.000 ευρώ για να προχωρήσει σε διαδικασία έκτρωσης.

''Ο αδελφός του με απείλησε ότι δεν θα ζήσω εάν φέρω στο κόσμο αυτά τα παιδιά και ότι για το υπόλοιπο της ζωής μου θα μου προκαλεί προβλήματα. Και ακριβώς για αυτό το λόγο πήγα στην Αστυνομία, το θέμα έφτασε στα ΤΑΕ και εάν υπέγραφα θα εκδιδόταν ένταλμα σύλληψης. Αλλά δεν υπέγραψα γιατί το θέμα δεν αφορούσε τον ίδιο τον πατέρα των παιδιών μου, αλλά την οικογένειά του.

Αυτή την στιγμή εγώ είμαι ευτυχισμένη. Ανυπομονώ να γεννήσω, απλά θέλω να δώσω ένα τέλος στις φήμες που διαδίδει η οικογένειά του και τον πόλεμο που δέχομαι''.

Τέλος η κοπέλα απευθύνει μέσω του stylista μήνυμα τον πατέρα των παιδιών της, καθώς και στον αδελφό του και την μητέρα του, το οποίο αναφέρει:

''Αγαπητέ πατέρα των παιδιών μου: Εσύ ως σωστός οικογενειάρχης που θέλεις να προβάλλεσαι τις τελευταίες ημέρες, περιμένω να αντικρίσεις στα μάτια τις δυο σου κόρες και να τους πεις ότι τις απαρνείσαι. Δεν θα πω τίποτε άλλο για σένα, εσύ ξέρεις την σχέση που είχαμε και πως έγιναν αυτά τα παιδιά. Από την δική μου πλευρά έγιναν με όλη μου την αγάπη.

Αγαπητέ αδελφέ του πατέρα των παιδιών μου: Μιας και περιμένεις και εσύ δίδυμα από την φιλενάδα σου, αφοσιώσου στα δικά σου τα παιδιά και μην ανησυχείς καθόλου. Δεν θα πειράξουμε την αμύθητη περιουσία σας μιας και οι ψυχές δεν αγοράζονται ούτε πωλούνται σε τιμές ευκαιρίας. Τα λεφτά που μου προσφέρατε για να σκοτώσω τα δικά μου τα παιδιά στα κάνω δώρο.

Αγαπητή γιαγιά των παιδιών μου: Όταν με πήρες τηλέφωνο και μου είπες ότι ο γιος μου έχει ψηλά τα παντελόνια του, έπρεπε να τον μάθεις και να μην τα κατεβάζει τόσο εύκολα. Μίλησες για την νεκρή μητέρα μου που έχασε την ζωή της για να φέρει στον κόσμο εμένα. Είπες θα έχω την ίδια κατάληξη με αυτήν εάν γεννήσω.

Έπαιξες λάθος. Η δύναμη της μεταφέρθηκε πάνω μου. Δεν φοβάμαι να ρισκάρω ακόμη και την ίδια μου την ζωή για τα παιδιά μου. Θα έχεις υπόλογό σου τον Θεό και μόνο μα ποτέ συγχώρεση από μένα. Ζω ένα θαύμα και ανυπομονώ να κρατήσω στην αγκαλιά μου τις κόρες μου''.

Η μέλλουσα μαμά ζητά σεβασμό προς τα παιδιά της και καταλήγει λέγοντας πως η απάντηση πλέον θα δοθεί μέσω τεστ.

- Source : http://www.tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου