Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Π. Μυλωνάς: Τέθηκε 2 φορές σε διαθεσιμότητα και απολύθηκε από κανάλι λόγω του αυθορμητισμού του

Ο παρουσιαστής της μεσημεριανής εκπομπής του Mega «Ενημέρωση Τώρα» δεν κάνει τον άγιο… και θυμίζει ότι στο παρελθόν είχε μπει δύο φορές σε διαθεσιμότητα στο ΡΙΚ και είχε απολυθεί από τον ΑΝΤ1 όταν άνοιξαν τα οδοφράγματα, εξαιτίας των ερωτήσεων που υπέβαλε σε μέλη της τότε κυβέρνησης…

Ο παρουσιαστής της μεσημεριανής εκπομπής του Mega «Ενημέρωση Τώρα» δεν κάνει τον άγιο… Σε συνέντευξη του στο Capuccino εξηγεί ότι έχει καταπιεί πολλά, όπως όλοι οι συνάδελφοί του και μιλά για το ξέσπασμα του μετά το «κούρεμα» στον αέρα της εκπομπής του, που έκανε το γύρο του διαδικτύου…

Μετά το «κούρεμα» σε είδαμε να ξεσπάς στον αέρα της εκπομπής και να βγαίνεις… στην αντεπίθεση με αποδείξεις και ονόματα. ‘Ήσουν προετοιμασμένος για όσα επακολούθησαν;
Δεν ήταν ξέσπασμα. Αυτός είμαι και είμαι χρόνια έτσι. Αυθόρμητος. Δεν τους αδικώ τους ανθρώπους που το αντιμετώπισαν σαν κάτι πρωτόγνωρο , απλώς φαίνεται ότι μου διέφυγε ότι πέρασαν οι γενιές. Για τους παλαιότερους που μπορεί να θυμούνται, είχα μπει δύο φορές σε διαθεσιμότητα στο ΡΙΚ. Είχα απολυθεί από τον ΑΝΤ1 όταν άνοιξαν τα οδοφράγματα, γιατί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Μιχάλης Παπαπέτρου, θα μετέβαινε τα κατεχόμενα μαζί με τον τότε Υπουργό Γεωργίας και σαν δημοσιογράφος τους έκανα τις ερωτήσεις που έπρεπε να τους κάνω: «Πως θα πάνε, με ποιο διαβατήριο;» Οι ερωτήσεις μου ήταν ενοχλητικές…

Αυτή την φορά, τι ήταν εκείνο που σε εξόργισε;
Προσωπικά, ούτε καταθέσεις είχα, ούτε τίποτα. Μόνο χρέη έχω. Αλλά είναι τόσο πολύς ο κόσμος με τον οποίο μιλώ, τόσο πολλοί αυτοί που μοιράστηκα τον πόνο τους, τόσοι οι άνεργοι… Όταν με παίρνει μια μάνα και μου λέει ότι έσπασε τον κουμπαρά του παιδιού της για να του πάρει γάλα, εγώ πρέπει να ανέχομαι τον κάθε επιτήδειο που φορά τη μάσκα του πολιτικού ή του οικονομικού παράγοντα και μου λέει «Έπρεπε, δεν υπήρχε λύση και όλα θα πάνε καλά». Πώς θα πεις στο παιδί σου «Όλα θα πάνε καλά, αλλά θα πρέπει να σταματήσεις τις σπουδές σου»; «Θα πάνε όλα καλά, αλλά δεν μπορώ να σου αγοράσω γάλα». Πρέπει να είμαι ή τόσο ηλίθιος ή τόσο πωρωμένος και να σκέφτομαι το κόμμα μου, το κανάλι μου, τον μάστρο μου… για να μην αντιδράσω. Αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το κάνω και αυτόν τον ρόλο δεν μπορώ να τον παίξω. Ένα από τα μειονεκτήματα μου- κι έχω τεράστια μειονεκτήματα ως δημοσιογράφος- είναι ότι δεν μπορώ να είμαι ηθοποιός. Κι αυτό λειτουργεί πολλές φορές εις βάρος μου.
Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου