Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Σόκ!!!!Η Σάσα Μπάστα Αποκάλυψε το ρεκόρ της στο σeξ και μας άφησε...Κάγκελο!!!!!!

Η Αγαπημένη μας Σάσα... Σε συνέντευξη της στο playbοy...Αποκάλυψε το ρεκόρ της στο σeξ...
Iδου Απόσπασμα της γαργάλιστικης της συνέντευξης...:

Έχεις sεχ toys; «Πάρα πολλά!»

Το να υπάρχουν πάνω από δύο άτομα στο κρεβάτι πιστεύεις
ότι μπορεί να έχει ενδιαφέρον ή όχι;

«Πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Βέβαια, να σου πω ότι προτιμώ το σχήμα "δύο γυναίκες
-ένας άντρας"».

Κάνεις εσύ το πρώτο βήμα;

«Πάρα πολλές φορές. Είμαι και λίγο λυσσάρα...».

Έχεις σκεφτεί να βιντεοσκοπήσεις τις ερwτικές σου στιγμές;

«Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές. Έχω δικό μου αρχείο
και βρίσκεται με κωδικούς στο laptop μου».

Το ρεκόρ σου στο σeξ; «Είσαι έτοιμος; Δώδεκα φορές!».

Πηγή: http://yfilios.blogspot.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου