Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Αρνήθηκε να δώσει δείγμα σε αντί - ντόπινγκ κοντρόλ και τιμωρήθηκε με αποκλεισμό 18 μηνών

Ο λόγος για τον Σέρβο τενίστα Βίκτορ Τροΐτσκι, που του ζητήθηκε να δώσει δείγμα ούρων και αίματος σε αντί - ντόπινγκ κοντρόλ στο Masters του Μόντε Κάρλο. Ο ίδιος, δέχθηκε να δώσει μόνο ούρα και του ήρθε βαριά τιμωρία από την παγκόσμια ομοσπονδία τένις.

Ο πρώην νούμερο 12 της παγκόσμιας κατάταξης, Βίκτορ Τροΐτσκι, δήλωσε αθώος, εξηγώντας τους λόγους που δεν ήθελε να δώσει δείγμα αίματος.

«Είμαι αθώος. Δεν έχω πάρει ποτέ απαγορευμένες ουσίες και δεν είχα σκεφτεί καν να το κάνω ποτέ. Δεν λέω ψέματα και αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σκληρή και πονάει.

Η γιατρός είδε ότι ήμουν χλωμός και άρρωστος και μου είπε ότι θα μπορούσα να παραλείψω το τεστ αν έγραφα ένα γράμμα στην Ομοσπονδία. Την εμπιστεύτηκα. Νομίζω ότι όταν κατάλαβε ότι δεν ακολούθησε τις διαδικασίες, μου γύρισε την πλάτη.
Είμαι καθαρός και πάντα θα είμαι. Νιώθω κατεστραμμένος και εξαντλημένος».

Η ομοσπονδία δεν αφήνει απαρατήρητα τέτοια φαινόμενα. Αποφάσισε να αποκλείσει για 18 μήνες από οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα τον 27χρονο Σέρβο, ο οποίος θα χάσει όσους πόντους και όσα χρήματα κατέκτησε από το τουρνουά του Μόντε Κάρλο και μετά.

Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου