Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Παπαρίζου: «Θα υιοθετούσα κι εγώ παιδί όπως η Βίσση αλλά με προϋποθέσεις»

Την απόφαση της Άννας Βίσση να υιοθετήσει τρία παιδιά από την Αφρική σχολίασε η Έλενα Παπαρίζου, η οποία με αφορμή την εκδήλωση των «Παιδικών Χωριών SOS» είπε πώς δεν αποκλείεται να το κάνει και η ίδια.

«Εννοείται», απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου. «Ευχαρίστως θα το έκανα και εγώ αυτό, αλλά θέλω να είμαι αφοσιωμένη 100% για να το κάνω αυτό. Δηλαδή δεν θα ήθελα να υπάρχουν άλλα πράγματα που τρέχουν και να το έχω αυτό σε δεύτερη μοίρα. Όλα τα παιδιά είναι η προτεραιότητα», πρόσθεσε.

Η τραγουδίστρια το τελευταίο διάστημα έχει εκφράσει άλλωστε πολλές φορές την επιθυμία της να κάνει οικογένεια και μάλιστα είχε τονίσει πώς αν δεν μπορούσε να κάνει δικά της παιδιά θα υιοθετούσε, όχι μόνο "εξ αποστάσεως", όπως η Άννα Βίσση, αλλά "κανονικά".



«Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Θα έκανα οτιδήποτε αν είχε κρίση το επάγγελμα μου»

Επίσης, υποστήριξε ότι καμία δουλειά δεν είναι ντροπή και πώς η ίδια θα έκανε οτιδήποτε αν δεν είχε προτάσεις για να συνεχίσει το τραγούδι.

«Αν έμενα χωρίς δουλειά στο τραγούδι θα έκανα οποιαδήποτε άλλη δουλειά. Άλλωστε στην Σουηδία, το έχω ξαναπεί, υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν καριέρα για δέκα χρόνια και μετά αλλάζουν τελείως επάγγελμα».

Source: http://www.star.gr/

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου