Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ο Μάρκος αποχωρεί από το Παρίσι!


Ο Μάρκος Παγδατής ηττήθηκε στον πρώτο γύρο του Ρολάν Γκαρός χθες, χάνοντας από τον Γάλλο Benoit Paire με 3-6, 7-6(1), 6-4, 6-4.
Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο για τον Μάρκο ήταν το παιγνίδι του Paire στις ευκαιρίες για σερβίς (break points) – ο Γάλλος εκμεταλλεύτηκε 14 από τις 16 ευκαιρίες, συμπεριλαμβανομένων οκτώ στο έκτο παιγνίδι του τρίτου σετ, πριν πάρει γρήγορα το προβάδισμα από τον Κύπριο πρωταθλητή με 4-3.

Μιλώντας μετά το παιγνίδι, ο Μάρκος ήταν ξεκάθαρος για τους λόγους για τους οποίους έχασε τον αγώνα και το τι χρειάζεται να κάνει από εδώ και μπρος.

«Έπαιζα καλά το πρώτο ενάμισι σετ. Κυριαρχούσα το παιγνίδι και εφάρμοσα όσα δούλεψα με τον προπονητή μου τις τελευταίες δύο βδομάδες. Το παιγνίδι πήγαινε καλά».

«Όμως ήταν και πάλι η ίδια ιστορία. Έχω τόσες ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλεύομαι και χάνω το παιγνίδι. Μπορεί ο προπονητής μου να μου λέει “κυριαρχείς το πρώτο ενάμισι σετ και μετά σταματάς” αλλά εγώ δεν νιώθω ότι κυριαρχώ. Νιώθω ότι πρέπει να κάνω περισσότερα και ξεκινώ να βάζω υπερβολικά πολλά στο μυαλό μου. Νιώθω ότι συμβαίνει αυτό επειδή δεν παίζει ο αντίπαλος μου καλά, όχι επειδή παίζω εγώ καλά.»

«Απλά πρέπει να πω στον εαυτό μου ότι κερδίζω το παιγνίδι επειδή το αξίζω. Πρέπει να έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου. Κάτι που σίγουρα δεν κάνω επειδή είμαι τελειομανής. Αλλά κάποιες φορές δεν χρειάζεται να χτυπήσεις μια καθοριστική μπαλιά για να κερδίσεις τον πόντο. Ή, μερικές φορές, κάνω ένα λάθος χτύπημα σε κάποιο ράλι και σταματώ, με αποτέλεσμα να χάσω χρόνο. Απογοητεύομαι πολύ σε ένα παιγνίδι. Πρέπει να έχω πιο θετική σκέψη».

Ενώ προσπαθεί να δεχτεί το απογοητευτικό αποτέλεσμα, ο Μάρκος είναι αισιόδοξος ότι με συνεχή σκληρή δουλειά με το νέο του προπονητή, Zeljko Krajan, και την καλή του φόρμα στα επερχόμενα παιγνίδια σε χλοοτάπητα, θα ξεκινήσει να βλέπει θετικά αποτελέσματα.

«Πριν δυο βδομάδες δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να παίξω έτσι σε χωμάτινη επιφάνεια. [O Zeljko] είναι πολύ έξυπνος προπονητής. Δουλέψαμε πάνω σε μερικά πράγματα. Είναι πολύ έμπειρος και δουλέψαμε σε κάποια σημαντικά σημεία, ειδικά στο forehand. Κατά τη διάρκεια του παιγνιδιού, περισσότερο χθες παρά σήμερα, το forehand μου ήταν επιθετικό. Ήταν καλύτερο απ’ ότι είναι συνήθως. Έπαιρνα πιο εύκολα τους πόντους. Δεν άφηνα στον αντίπαλο μου ευκαιρίες. Πρέπει να συνεχίσω την καλή αυτή δουλειά, αλλά πρέπει να το κερδίσεις μόνος σου στο κορτ.»

«Σίγουρα θα είναι ευκολότερο για μένα στη χλοοτάπητα, θα κερδίσω περισσότερα παιγνίδια. Πιστεύω ότι απλά χρειάζεται να συνεχίσω να δουλεύω και να επιμένω περισσότερο. Αν δείτε την χρονιά μου μέχρι τώρα, έχασα παιγνίδια που θα έπρεπε να είχα κερδίσει. Πρέπει να πιέσω το εαυτό μου. Όταν έχω ευκαιρίες πρέπει να τις διεκδικώ. Δεν μπορώ να περιμένω για τον αντίπαλο μου να χάσει. Πρέπει να βρω τον τρόπο να το ξεπεράσω αυτό.»

Ο Κύπριος πρωταθλητής θα επισκεφθεί την οικογένεια του στην Κροατία για μερικές ημέρες, πριν αποχωρήσει ξανά την Τρίτη για την Σάαλε Γερμανίας, πανέτοιμος να παίξει το πρώτο του τουρνουά της διαρκείας τεσσάρων εβδομάδων σεζόν, στο Gerry Weber Open, το οποίο ξεκινά την Δευτέρα 10 Ιουνίου.

Source: http://www.sigmalive.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  

Ρολάν Γκαρός: 500άρης ο Τζόκοβιτς!

Από άλλο πλανήτη η Serena!!!

Rafa και Nole στο επίκεντρο!  

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου