Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Γνωστός καλλιτέχνης ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: "Η μητέρα μου μου πήρε δώρο εσώρουχα"

Όσο απίστευτο και αν σας φαίνεται η μητέρα του Δημήτρη Σταρόβα του αγοράζει ακόμα… εσώρουχα!!!

Δεν το λέμε εμείς! Το αποκάλυψε ο ίδιος ο καλλιτέχνης!

Την ώρα που μιλούσε για την κόρη του, η οποία, όπως λέει ο ίδιος, δεν του κάνει παρατήρηση για τα κιλά του αλλά αντίθετα παίρνει το μέρος του σε διάφορες συζητήσεις, πέταξε τη… «βόμβα».

«Η κόρη μου έχει ίδια συμπεριφορά όπως η μάνα μου. Για να καταλάβεις, η μάνα μου πάει πριν μερικές μέρες να μου αγοράσει εσώρουχα δώρο, και ρωτάει η πωλήτρια: “Πως είναι ο γιος σας;”. Kαι η μητέρα μου απαντάει: “Κανονικός”. Φαντάσου αγάπη! Με βλέπει σαν κανονικό η καημένη! Έτσι και η κόρη μου η Εβελίνα!» Η αλήθεια είναι ότι δεν του το ‘χαμε!

Source:  http://www.star.gr

--> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου