Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ο ανάπηρος που έκανε τη Σαββίδου να κλάψει «Τα 142 ευρώ ας μην μου τα ξαναδώσουν και ας τα πάρει ένα άνεργο ζευγάρι» (Bίντεο)

Το μεγαλείο ψυχής ενός ανάπηρου, έκανε τη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια της εκπομπής «Έχεις Μέσον», Μαρία Σαββίδου να βουρκώσει.


Ο τηλεθεατής, ο οποίος βγήκε στη γραμμή κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης για την αποκοπή επιδομάτων σε ανάπηρους και άλλους αναξιοπαθούντες, έδωσε μαθήματα ανθρωπιάς στους έχοντες και κατέχοντες.

Η δήλωση του ήταν χαρακτηριστική και αρκετή για να συγκινήσει την παρουσιάστρια.
«Εγώ είμαι πρόθυμος τα 142 ευρώ που μου κόψαν σαν ανάπηρος να μην τα ξαναπιάσω και να μου τα κόφκαν και να διούσαν σε ένα ανδρόγυνο που είναι άνεργο. Θα τα έδινα με μία προϋπόθεση όμως, εάν δεν έπαιρναν τους 3 υπαλλήλους της Κεντρικής Τράπεζας με 110 χιλιάδες μισθό, εάν δεν έπιαναν δύο συμβούλους για το κάθε Υπουργείο ξένους και εβάλαν Κυπραίους και εάν δεν επιάναν 6 δημοσιογράφους να τους βάλουν στο Προεδρικό».

Όπως υπέδειξε ο τηλεθεατής, υπήρχε τρόπος να κόψουν τα έξοδα των 110 χιλιάδων το χρόνο και να τα αφήσουν στους ανάπηρους, ή αν δεν τα έδιναν σε εκείνους, να διατίθεντο τα χρήματα αυτά για ένα ανδρόγυνο που δεν έχει δουλειά.

Παράλληλα κάλεσε τους κυβερνώντες να έρθουν στη θέση ενός ανάπηρου που κάθετε σε μία καρέκλα.


--> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

- Source : http://www.tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου