Όσα κονδύλια κι’ αν έδωσαν στον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού για τη διαφήμιση της Κύπρου, κυρίως στα social media, όταν δεν το ‘χεις κάνεις ίσως την πιο αποτυχημένη – επίσημη - διαφημιστική καμπάνια προβολής μιας χώρας.
Το κράτος πληρώνει τον ΚΟΤ για να διαφημίσει το μικρό – πλην τίμιο – μικρό νησί μας.
Κάποιος θα πίστευε πως ο Οργανισμός θα πόνταρε πάνω στις υπέροχες αμμουδιές της Πάφου, του Πρωταρά, τα γλυκούλια αγρινά μας ή έστω τα clubs της Αγίας Νάπας.
Κι’ όμως ο ΚΟΤ αποφάσισε πως τα έξοδα για τις φωτογραφίσεις θα είναι μεγάλα – υποθέτουμε – και έτσι αποφάσισε τη σίγουρη λύση. Google.
Πήρε διάφορες φωτογραφίες από τη μηχανή αναζήτησης, έκοψε-έραψε, τις πέρασε στο Photoshop και να η νέα διαφημιστική καμπάνια της Κύπρου.
Παιδί που κλαίει Vs γυναίκα στον ήλιο (όχι της Κύπρου απαραίτητα), άντρας στο γραφείο Vs άντρας επίσης στον ήλιο, οικογένεια στην παραλία Vs ζευγάρι με τα παιδιά στο σπίτι – ελπίζουμε – και γυναίκα στο σπίτι με το σίδερο στο σπίτι Vs γυναίκα στον ήλιο (και πάλι).
Με αυτό το ρατσιστικό mood, δηλαδή χωρίς παιδιά στις διακοπές περνάς φίνα στην Κύπρο, θέλει να προσελκύσει τουριστικό προϊόν στο νησί μας ο ΚΟΤ.
Ο νέος Πρόεδρος του Οργανισμού, Αλέκος Ορουντιώτης, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής του ΚΟΤ, Μάριος Χαννίδης, δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν τίποτα για τα εκτρώματα που δήθεν διαφημίζουν την Κύπρο.
Ίσως είναι δουλειές των προηγούμενων υπευθύνων του Οργανισμού ή ίσως μόνος του ο διαχειριστής της σελίδας του Οργανισμού στο Facebook, με το όνομα «Love Cyprus» που απαριθμεί σε 132,768 likes, αποφάσισε να αναλάβει μόνος του και ερασιτεχνικά την διαφήμιση του νησιού.
Οι νέοι υπεύθυνοι ζήτησαν εξηγήσεις… και σύντομα θα μάθουμε (ή δεν θα μάθουμε ποτέ) την αλήθεια.
Viva Cyprus!
Το κράτος πληρώνει τον ΚΟΤ για να διαφημίσει το μικρό – πλην τίμιο – μικρό νησί μας.
Κάποιος θα πίστευε πως ο Οργανισμός θα πόνταρε πάνω στις υπέροχες αμμουδιές της Πάφου, του Πρωταρά, τα γλυκούλια αγρινά μας ή έστω τα clubs της Αγίας Νάπας.
Κι’ όμως ο ΚΟΤ αποφάσισε πως τα έξοδα για τις φωτογραφίσεις θα είναι μεγάλα – υποθέτουμε – και έτσι αποφάσισε τη σίγουρη λύση. Google.
Πήρε διάφορες φωτογραφίες από τη μηχανή αναζήτησης, έκοψε-έραψε, τις πέρασε στο Photoshop και να η νέα διαφημιστική καμπάνια της Κύπρου.
Παιδί που κλαίει Vs γυναίκα στον ήλιο (όχι της Κύπρου απαραίτητα), άντρας στο γραφείο Vs άντρας επίσης στον ήλιο, οικογένεια στην παραλία Vs ζευγάρι με τα παιδιά στο σπίτι – ελπίζουμε – και γυναίκα στο σπίτι με το σίδερο στο σπίτι Vs γυναίκα στον ήλιο (και πάλι).
Με αυτό το ρατσιστικό mood, δηλαδή χωρίς παιδιά στις διακοπές περνάς φίνα στην Κύπρο, θέλει να προσελκύσει τουριστικό προϊόν στο νησί μας ο ΚΟΤ.
Ο νέος Πρόεδρος του Οργανισμού, Αλέκος Ορουντιώτης, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής του ΚΟΤ, Μάριος Χαννίδης, δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν τίποτα για τα εκτρώματα που δήθεν διαφημίζουν την Κύπρο.
Ίσως είναι δουλειές των προηγούμενων υπευθύνων του Οργανισμού ή ίσως μόνος του ο διαχειριστής της σελίδας του Οργανισμού στο Facebook, με το όνομα «Love Cyprus» που απαριθμεί σε 132,768 likes, αποφάσισε να αναλάβει μόνος του και ερασιτεχνικά την διαφήμιση του νησιού.
Οι νέοι υπεύθυνοι ζήτησαν εξηγήσεις… και σύντομα θα μάθουμε (ή δεν θα μάθουμε ποτέ) την αλήθεια.
Viva Cyprus!
Source : http://www.24news.com.cy
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου