Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΟΕΛ - Παραιτήθηκε ο Ποταμίτης (τι δηλώνει ο ίδιος)

Την παραίτηση του από την προεδρία του ΑΠΟΕΛ, υπέβαλε ο Χριστόφορος Ποταμίτης, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με γραπτή του δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Σωματείου. Αναλυτικά η δήλωση:

«Θα ήθελα να ανακοινώσω την παραίτηση μου από την θέση του πρόεδρου του Αθλητικού Ποδοσφαιρικού Ομίλου Ελλήνων Λευκωσίας.

Οι λόγοι είναι τόσο προσωπικοί όσο και επαγγελματικοί. Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου στο Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου για την πολύ καλή συνεργασία στην προσπάθεια μας για το μεγαλείο του ΑΠΟΕΛ.

Η πολύχρονη παρουσία μου στα διοικητικά του ΑΠΟΕΛ ήταν η υψηλότερη τιμή για μένα και γι’ αυτό ευχαριστώ πολύ.

Από σήμερα θα είμαι ένας απλός φίλαθλος γι’ αυτό και παραχωρώ στο σωματείο όλες τις μετοχές της ΑΠΟΕΛ Ποδόσφαιρο που έχω στο όνομα μου.

Εύχομαι καλή επιτυχία
Χριστόφορος Ποταμίτης».

Source : www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου