Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ - 500 ΕΥΡΩ ΠΟΥ... ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΗΛΙΚΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΟ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ... ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ 15ΧΡΟΝΟΥ
Έντιμε Κύριε Γενικέ,
Στις 19 Απριλίου 2009, ο γιος μου Σ Π (Αρ. ταυτότητας...) ηλικίας τότε 15 ετών, τραυματίστηκε σοβαρά μετά από ατύχημα με κροτίδα. 

Αποτέλεσμα του ατυχήματος αυτού, ήταν το παιδί μου να χάσει ολόκληρο τον αντίχειρα, την πρώτη φάλαγγα του μέσου δαχτύλου, καθώς και τις ονυχοφόρες φάλαγγες του παράμεσου και του μικρού δαχτύλου. Η ίδια η παλάμη δε υπέστηκε σοβαρότατες βλάβες. Έχει επίσης απώλεια ακοής στο αριστερό αυτί λόγω του ότι έχει διαλυθεί το τύμπανο.

Νοσηλεύτηκε για 25 μέρες στο Ιπποκράτειο Ιδιωτικό Νοσοκομείο και ο θεράποντας γιατρός του ήταν ο Δρ. Άκης Λοΐζίδης.
Από το 1ο βράδυ του ατυχήματος και ενόσω ο γιος μου βρισκόταν ακόμη στο χειρουργείο, είχα δώσει κατάθεση στην αστυνομία, αν και δεν γνώριζα από που προμηθεύτηκε το παιδί μου τις κροτίδες. Το ίδιο έγινε και με κάποιους φίλους του παιδιού μου που βρίσκονταν στο νοσοκομείο και αυτοί πληροφόρησαν την αστυνομία ότι τις κροτίδες τις πώλησε στο γιο μου ο Σ... Σ... ηλικίας τότε 21 ετών. 

Μερικές μέρες μετά και ενώ βρισκόμασταν ακόμη στην κλινική, έδωσε την κατάθεσή του στην αστυνομία και ο γιος μου, κατονομάζοντας τον Σ. Σ.... σαν τον προμηθευτή. Παρέδωσε μάλιστα στην Αστυνομία και το κινητό του τηλέφωνο στο οποίο ο κ. Σ... του είχε αποστείλει με γραπτό μήνυμα τον τιμοκατάλογο των «προϊόντων» που πωλούσε.

Όπως ενημερώθηκα από την Αστυνομία, θα κατηγορούσαν τον κ. Σ... για κατοχή και πώληση εκρηκτικών υλών αλλά και για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης. Παράλληλα θα κατηγορούσαν και το γιο μου για κατοχή εκρηκτικών υλών.

Ο Σ... Σ.... βέβαια έλεγε ότι έχει μέσο και θα απαλλαγεί από τις κατηγορίες αναφέροντας το όνομα κάποιου δικαστή αλλά και υψηλόβαθμου πρώην στελέχους της αστυνομίας. Αν τελικά οι ισχυρισμοί αυτοί ευσταθούσαν, αφήνω να το κρίνετε εσείς με βάση το αποτέλεσμα της υπόθεσης αυτής.

Κάθε 3-4 μήνες έπαιρνα τηλέφωνο στην Αστυνομία και ρωτούσα τι έγινε με την υπόθεση. Η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι δεν βρίσκουν τον κ. Σ... για να του επιδώσουν την κλήση του δικαστηρίου επειδή ήταν φοιτητής.

Αντιλαμβάνεστε βέβαια ότι μεσολαβούσαν Χριστούγεννα, Πάσχα και Καλοκαίρια στα οποία οι φοιτητές έρχονται στην Κύπρο για διακοπές και επειδή ο κ. Σ.... διαμένει σε σπίτι κοντά στην περιοχή που μένουμε εμείς, τον βλέπαμε στο δρόμο.

Από την επόμενη κιόλας χρονιά του ατυχήματος του γιου μου και κάθε Πάσχα μέχρι το 2013 ο κ. Σ... συνέχιζε ανενόχλητος την πώληση κροτίδων στις Λαμπρατζιές. Αυτό το έμαθα από φίλους του γιου μου οι οποίοι δεν τολμούσαν να το καταγγείλουν στην Αστυνομία γιατί ο κ. Σ... απειλούσε ότι όποιος τον καταγγείλει θα τον σκοτώσει.

Την Μ. Πέμπτη του 2012 επισκέφθηκα τον Αστυνομικό Σταθμό Στροβόλου καταγγέλλοντας την υπόθεση. Υπέδειξα μάλιστα και τον τόπο που βρισκόταν ο κ. Σ.... και πωλούσε τις κροτίδες αφού αυτό γινόταν ενώπιον της κόρης της αδελφής μου η οποία με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη. Οι δύο αστυνομικοί που ήταν καθήκον εκείνο το βράδυ μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αν δεν έχουν ένταλμα σύλληψης. Μου είπαν επίσης αν μπορούσα να συμφωνήσω με ένα από τα παιδιά να αποταθεί για αγορά κροτίδων και να τους ενημερώσω να τον συλλάβουν επί τόπου. Αυτό ήταν όμως αδύνατο να γίνει γιατί κανένα παιδί δεν ήθελε να αναμειχθεί.

Κάποια στιγμή το 2013 πληροφορήθηκα ότι η υπόθεση είχε κλείσει και πάλι λόγω μη επίδοσης της κλήσης. Διερωτώμαι πως δεν μπορούσε να ανευρεθεί ο κ. Σ... για την υπόθεση του γιου μου αλλά ανευρέθηκε για να ανακριθεί για μια άλλη πολύ σοβαρή υπόθεση η οποία είναι εις γνώση της αστυνομίας και μπορείτε να το επιβεβαιώσετε.

Το ανέφερα στην Αστυνομία, ανοίχτηκε ξανά η υπόθεση και στις 9 Αυγούστου 2013 το δικαστήριο υποχρέωσε τον κ. Σ... να πληρώσει πρόστιμο με το ποσό των €500 αφού τελικά κατηγορήθηκε μόνο για πώληση εκρηκτικών υλών. Η κατηγορία της πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης διαγράφηκε για άγνωστο λόγο.

Βρισκόμουν στο δικαστήριο την μέρα της ανακοίνωσης της απόφασης και δεν πίστευα στα αυτιά μου όταν ανακοινώθηκε η ποινή. Προσωπικά πιστεύω ότι στο δικαστήριο σκόπιμα δεν αναφέρθηκαν όλα τα γεγονότα που αφορούσαν τα περιστατικά του αδικήματος όπως ο σοβαρός τραυματισμός του παιδιού μου. Αντίθετα, το δικαστήριο παραπλανήθηκε με ψευδή γεγονότα όπως το λευκό ποινικό μητρώο του κατηγορούμενου και το γεγονός ότι το 2009 ήταν ηλικίας 18 ετών ενώ ήταν 21 αλλά και το θέμα του πατέρα του ο οποίος είναι άνεργος.

Η συγκεκριμένη υπόθεση ήταν ένα περιστατικό που είχε σοβαρές επιπτώσεις. Η αντιμετώπιση από την Αστυνομία και την Εισαγγελία θα έπρεπε να ήταν ανάλογη.

Διερωτώμαι πως μια τέτοια υπόθεση όπου ενήλικας πωλεί κροτίδες και επικινδύνους εκρηκτικούς μηχανισμούς σε ανήλικους με κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική τους ακεραιότητα τυγχάνει μιας τόσο επιπόλαιης και πρόχειρης αντιμετώπισης από την Αστυνομία και τις Εισαγγελικές Αρχές με κατάληξη την εξευτελιστική «ποινή» των €500. Διερωτώμαι αν με αυτό τον τρόπο καταστέλλονται τέτοια ποινικά αδικήματα και αποθαρρύνονται οι έμποροι. 

Η ποινή των €500 επιβράβευσε τον έμπορο δίνοντας του την ευκαιρία να συνεχίσει ανενόχλητος το εμπόριο. Σίγουρα τα €500 πληρώθηκαν από τα έσοδα μιας ημέρας παράνομων πωλήσεων κροτίδων.
Γιατί δεν έγινε έφεση στην ανεπαρκή αυτή ποινή; Εκτός βέβαια και αν εσείς κρίνετε και συμφωνείτε ότι η πρέπουσα ποινή για αυτό το αδίκημα είναι των €500.
Ο κ. Σ.... πλήρωσε €500 αλλά έχει αφήσει ανάπηρο τον γιο μου! Αν αυτό είναι δικαιοσύνη τότε τι να πω! Από τη μια τόσο η Αστυνομία όσο και η Εισαγγελία δηλώνουν ότι θέλουν να πατάξουν το φαινόμενο με τις κροτίδες και από την άλλη το συντηρούν και το εκκολάπτουν «καταδικάζοντας» τους εμπόρους στην πληρωμή ενός προστίμου των €500!! 

Παρακαλώ να με ενημερώσετε γραπτώς για ποιο λόγο το άτομο αυτό δεν κατηγορήθηκε για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης, γιατί δεν κάλεσαν τον γιο μου στο δικαστήριο να καταθέσει εναντίον του και γιατί πέρασαν 4 χρόνια για να δικαστεί μια υπόθεση η οποία έκλεινε και άνοιγε μετά από δικές μου προσπάθειες. 

Ζητώ να μου κοινοποιήσετε όλο το μαρτυρικό υλικό και τις καταθέσεις για να τα προσκομίσω σε δικηγόρο έτσι ώστε να μελετηθεί το ενδεχόμενο άσκησης ιδιωτικής ποινικής υπόθεσης εναντίον του κ. Σ... αλλά και εναντίον του οποιουδήποτε μεσολάβησε στην καθυστέρηση της εκδίκασης της υπόθεσης αυτής αφαιρώντας μάλιστα και την κατηγορία της πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης. Ζητώ επίσης να μου δοθεί το κινητό του γιου μου που κρατήθηκε ως τεκμήριο με τον τιμοκατάλογο των κροτίδων και των εκρηκτικών μηχανισμών που πωλούσε ο κ. Σ..... 


Μετά από υποδείξεις της Αστυνομίας τις οποίες φυσικά δεν μπορώ να αποδείξω περίμενα να καταδικαστεί ο κ. Σ... για την κατηγορία της πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης και μετά να προχωρήσω σε αγωγή εναντίον του. Το ψηλό κόστος το οποίο έπρεπε να δαπανηθεί για τις πολλές επεμβάσεις που χρειάστηκε το παιδί μου καθιστούσαν αδύνατη την πληρωμή δικηγόρου. Όπως και πάλι μου είπε η Αστυνομία αν ο κ. Σ... καταδικαζόταν θα ήταν πιο εύκολο να κερδίσω την αγωγή και να στοιχίσει λιγότερα. Ακόμα και αυτό πιστεύω ότι ήταν μια σκόπιμη μέθοδος καθυστέρησης.
Καθότι η υπόθεση αφορά θέμα δημοσίου ενδιαφέροντος θα κοινοποιήσω την παρούσα επιστολή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για να ενημερωθεί ο κόσμος. 

Η Αστυνομία και οι Εισαγγελικές Αρχές του κράτους μας όχι μόνο δεν υπηρετούν τον αυτονόητο ρόλο και σκοπό τους που είναι η καταστολή ποινικών αδικημάτων για προστασία των πολιτών και της σωματικής τους ακεραιότητας αλλά με τις σκόπιμες πράξεις και παραλήψεις τους εκκολάπτουν την παρανομία με την δημιουργία προϋποθέσεων ατιμωρησίας.

 Σε αυτή την υπόθεση σκόπιμα δεν συμπεριλήφθηκαν όλες οι προβλεπόμενες κατηγορίες, σκόπιμα δεν αναφέρθηκε ως επιβαρυντικό το βεβαρημένο ποινικό μητρώο του κ. Σ....και σκόπιμα αναφέρθηκαν ως ελαφρυντικά υπέρ του κατηγορούμενου ψευδή γεγονότα. Σκόπιμα δεν επιδιδόταν το κατηγορητήριο και σκόπιμα αποσύρθηκε το αρχικό για να περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα ούτως ώστε να ο κατηγορούμενος να χρησιμοποιήσει ως ελαφρυντικό το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την διάπραξη των αδικημάτων μέχρι την ποινική δίωξη και την καταχώρηση του κατηγορητηρίου. 

Επισυνάπτω φωτογραφίες από το ατύχημα του γιου μου. Αν η ποινή των €500 ισοδυναμεί με τη ζημιά που έχει προκληθεί στο παιδί μου τότε παρακαλώ όπως μου εξηγήσει κάποιος αν υπάρχει δικαιοσύνη στην Κύπρο.

Πηγή: http://showtime-cy.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου