Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

WTA: Απόσυρση ΣΟΚ της Μπαρτολί!

Λίγες εβδομάδες μετά τον ανεπανάληπτο θρίαμβό της στο Wimbledon Championships, όπου κατέκτησε τον πρώτο της Grand Slam τίτλο, η Μαριόν Μπαρτολί σόκαρε τους πάντες αφού ανακοίνωσε την απόσυρσή της απ'το επαγγελματικό τένις, σε ηλικία μόλις 28 ετών, λίγο μετά τη νέα ήττα απ'τη Χάλεπ στον 2ο γύρο του Σινσινάτι!

Αυτό που έμοιαζε με μια απλή έκπληξη, από τις πολλές που συμβαίνουν σε εβδομαδιαία βάση στο tour της WTA, εξελίχθηκε σε βόμβα μεγατόνων...

Η Μαριόν Μπαρτολί, λίγες στιγμές μετά την ήττα με 3-6, 6-4, 6-1 από τη Σιμόνα Χάλεπ στον πρώτο της αγώνα στο Western & Southern Open, με δάκρυα στα μάτια ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους ότι πρόκειται να βάλει τέλος στην καριέρα της, λέγοντας ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να το κάνει άλλο αυτό ενώ οι πολλοί και συχνοί τραυματισμοί δεν την άφηναν να χαρεί το παιχνίδι.

"Αυτό ήταν το τελευταίο παιχνίδι της καριέρας μου. Λυπάμαι. Ήρθε η στιγμή να αποσυρθώ και να βάλω τέλος στην καριέρα μου. Ήρθε η ώρα να απομακρυνθώ απ'αυτό. Το κορμί μου δεν αντέχει άλλο..." είπε χαρακτηριστικά η Μπαρτολί και ξέσπασε σε λυγμούς, όπως και αρκετοί δημοσιογράφοι στην αίθουσα Τύπου του Lindner Family Tennis Center, που δεν πίστευαν στα αυτιά τους και στα μάτια τους με αυτά που άκουγαν και έβλεπαν...

Μετά την κατάκτηση του πρώτο του της Grand Slam τίτλου, πριν έναν περίπου μήνα στο Λονδίνο, η Μπαρτολί συνειδητοποίησε ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω στο άθλημα, έστω κι αν η απόφαση αυτή ήρθε εν θερμώ μετά την ήττα απ'την Χάλεπ.

"Δεν μπορείς να ξέρεις τι ακριβώς συμβαίνει, πότε θα είναι το τελευταίο σου παιχνίδι, όμως το ένιωσα αμέσως μετά το ματς. Ένιωσα ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω να το κάνω αυτό. Μετά από ένα σετ, ολόκληρο το σώμα μου πονούσε" πρόσθεσε η 28χρονη Γαλλίδα που μετά τον τίτλο στο Λονδίνο σκαρφάλωσε στο Νο7 της παγκόσμιας κατάταξης.

Θέλοντας να φύγει απ'το τένις, όσο είναι ακόμη στην κορυφή, η Μπαρτολί σόκαρε τους πάντες με την απρόσμενη και εντελώς ξαφνική της απόφαση.

"Όλοι θα θυμούνται τον τίτλο μου στο Wimbledon και κανείς δεν θα θυμάται το τελευταίο μου παιχνίδι. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορώ να κάνω στη ζωή, εκτός απ'το να παίζω τένις. Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα βρω να κάνω" είπε η Μπαρτολί για την επόμενη μέρα.

Η σοκαριστική απόφαση της Μπαρτολί έγινε ακόμη πιο εύκολη, από τη στιγμή που πριν από λίγες εβδομάδες έκανε πραγματικότητα ένα παιδικό της όνειρο, κατακτώντας Grand Slam τουρνουά.

Για 13 χρόνια και μετά από 47 Majors συμμετοχές, η Μπαρτολί κυνηγούσε το όνειρό της και τελικά τα κατάφερε στο φετινό Championships στο οποίο έγιναν τόσα πολλά που η τελική του έκβαση, δεν προκάλεσε έκπληξη.

"Το σώμα μου άρχισε να καταρρέει όσο προχωρούσε το Wimbledon αλλά κατάφερα να βρω τη λύση και να ξεπεράσω τον πόνο. Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα και τώρα θα μείναι μαζί μου για πάντα"

Τέλος, η Μπαρτολί είπε πως είχε ανακοινώσει την απόφασή της νωρίτερα στον πατέρα και προπονητή της.

"Του τηλεφώνησα. Ο πατέρας μου με ξέρει πολύ καλά που το είχε καταλάβει όταν έφυγα απ'το σπίτι για τις ΗΠΑ. Είχε καταλάβει ότι ήμουν εξαντλημένη και δεν εξεπλάγη απ'την απόφαση. Μου είπε ότι το είχε νιώσει κάπως. Ότι το έβλεπε στα μάτια μου και στο σώμα μου. Ξέρει τι δουλειά που έχω ρίξει στο τένις. Μου είπε ότι είναι υπερήφανος για μένα και ότι θα με στηρίξη σε όποια απόφαση κι αν πάρω"

Source: http://tennis24.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου