Ο Βέλγος καλλιτέχνης Karl Philips παρατήρησε ότι σε κάθε μεγαλούπολη υπάρχουν πολλές διαφημιστικές πινακίδες στους δρόμους αλλά όχι και χώροι για να μείνουν οι άστεγοι.
Σκέφτηκε λοιπόν να τις μεταμορφώσει σε μικρά δωμάτια, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους αστέγους όχι μόνο να μείνουν μέσα αλλά να βγάλουν και μερικά χρήματα από τη διαφήμιση. Το project του καλλιτέχνη, που ονομάζεται «The Good, the Bad and the Ugly», έχει ως εξής:
Ο Κarl κατασκεύασε τρία κινητά σπιτάκια όπου στο καθένα μπορεί να μείνει ένα άτομο, ενώ στους εξωτερικούς «τοίχους» του μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους διαφήμιση επί πληρωμή. «Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της διαφήμισης στην πόλη, να αλλάξουν μορφή οι αντιαισθητικές πινακίδες και να αποκτήσουν νέο ρόλο και άλλη λειτουργικότητα. Αν γινόταν ευρέως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για όλους;», αναρωτιέται ο καλλιτέχνης.
Ο Κarl κατασκεύασε τρία κινητά σπιτάκια όπου στο καθένα μπορεί να μείνει ένα άτομο, ενώ στους εξωτερικούς «τοίχους» του μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους διαφήμιση επί πληρωμή. «Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της διαφήμισης στην πόλη, να αλλάξουν μορφή οι αντιαισθητικές πινακίδες και να αποκτήσουν νέο ρόλο και άλλη λειτουργικότητα. Αν γινόταν ευρέως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για όλους;», αναρωτιέται ο καλλιτέχνης.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου