Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Οι φωτογραφίες της Imogen Thomas που προκάλεσαν σχόλια στο ίντερνετ

Έναν ορυμαγδό από σχόλια στο διαδίκτυο, που τη χαρακτήριζαν ευτραφή, αντιμετώπισε η Imogen Thomas έπειτα από μία νυχτερινή έξοδο με τις φίλες της....

Από το Φεβρουάριο, που έφερε στον κόσμο την κόρη της, η τηλεπερσόνα και μοντέλο έχει μιλήσει με ειλικρίνεια για το πόσο αργά χάνει τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και για το ότι θέλει να ξαναβρεί τη φόρμα της.

Χθες βράδυ βγήκε έξω με τις φίλες της στο Λονδίνο και επέλεξε για την έξοδό της αυτή ένα αρκετά στενό φόρεμα, ωστόσο φαίνεται πως πολλοί χρήστες του διαδικτύου διαφώνησαν, όπως γράφει η βρετανική εφημερίδα «Mirror».

«Βλέπω τόσα σχόλια που με χαρακτηρίζουν χοντρή από τις φωτογραφίες της χθεσινής εξόδου. Σοβαρά, ποιο είναι το πρόβλημα του κόσμου; Αντιπροσωπεύω την αληθινή γυναίκα, δεν είμαστε όλες φτιαγμένες για τα πολύ μικρά νούμερα, δεν είναι ρεαλιστικό», έγραψε.

Πάντως εκείνη φαίνεται πως νιώθε καλά και με τα κάποια παραπάνω κιλά και την περασμένη εβδομάδα έγραψε: ««Νέες μαμάδες… μην τα παρατάτε, κοιτάξτε πού έφτασα εγώ. Θέλει σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Υγιεινή διατροφή και άσκηση, απλά το λέω, δεν υπάρχει βιασύνη. Να απολαύσετε το μωρό σας. Εγώ για 8 εβδομάδες δεν έκαναν τίποτα και τότε ένιωσα έτοιμη. Ο καθένας έχει το ρυθμό του».

Δεν εγκαταλείπει πάντως και τη μάχη της να ξαναβρεί το βάρος με το οποίο ένιωθε καλά, παρότι πολλές φορές έχει λυγίσει. «Όταν είδα φωτογραφίες μου, ήμουν πιο μεγαλόσωμη απ’ όσο έχω υπάρξει ποτέ. Ήθελα να φύγουν τα κιλά, αλλά υπάρχει επιπλέον πίεση όταν φωτογραφίζεσαι. Κάνω μόντελινγκ για χρόνια και ήθελα απλά να επιστρέψω, με έπιανε πανικός. Είναι ένας αγώνας και υπήρξαν μέρες που ήμουν τόσο κουρασμένη που έκλαιγα», δήλωσε.

Δείτε τις φωτογραφίες









Source: http://tsekouratoi20133.blogspot.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου